lauantai 13. helmikuuta 2016

HAWAII


Arvatkaa mitä! Mä suuntaan ensi viikonloppuna Havajille enkä voi sanoin kuvailla mun innostusta! Menin tänään shoppailemaan kavereiden kanssa ja sain ostettua kaikki tarpeelliset jutut matkaa varten ja nyt oonkin koko loppuillan kokeillut kesävaatteita ja selaillut kaikki tumblrin ja pinterestin Havaji-kuvat läpi. Sain kasattua pari kollaasiakin, näitä kuvia on kyllä varmasti tulossa viikon kuluttua vielä rutkasti lisää!

Mä lähden reissuun siis belousa-nimisen järjestön kautta, eli samalle matkalle on tulossa myös kymmeniä muita vaihareita. Maria, yksi mun parhaimmista kavereista täällä vaihdossa, on lähdössä mun mukaan ja ollaankin jo alkusyksystä asti odotettu lähtöä. Meillä on jokainen päivä täynnä toimintaa; surffausta, sukellusta, yogaa, shoppailua, veneilyä, vaeltamista ja tietenkin paljon aurningossa oleskelua. Mä en malta odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti