lauantai 3. lokakuuta 2015

KURKISTUS MUN JENKKIHUONEESEEN



Täällä mä oon siis asustellu viimiset puolitoista kuukautta, mitäs tykkäätte? Mä olin saanut ennen vaihtoon lähtöä kuvia mun tulevasta huoneesta, josta mä en siis yhtään tykännyt. Olin vähän harmissani siitä ja luulin että mulla ei tulisi olemaan edes kunnon vaatekaappia. Mun ilme oli varmasti näkemisen arvonen kun mä tähän huoneeseen astuin. Hostperhe oli siis rempannu mun huoneen uusiks ihan vaan mua varten ja mä en voi ainakaan muuta sanoa kuin että tykkääntykkääntykkään! Mä tarviin aina välillä omaa aikaa ja tilaa, joten tää on mulle turvapaikka minne voin tulla niiden pitkien ja rankkojen päivän jälkeen ja blokata ulkomaailman. Näiden neljän seinän sisällä on päästetty monet kyyneleet ja keskusteltu monet syvälliset keskustelut, sekä myös tietenkin naurettu monet naurut!

11 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää sun huone:) varmasti viihdyt siellä! Terkkuja kylmenevästä Vaasasta, t. Kummitäti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvin viihdyn! Kiitos paljon Tiiti!

      Poista
  2. Pakko kysyä, olitko prismassa kesätöissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin sun kanssa välillä samaan aikaan, mut en ollut sata varma olitko se sä :D mitä tykkäsit olla? :) tein iha muutamia vuoroja siellä ja samanikänen ku sä, joten täällä ei oo mikään Lillevi sua vakoilemassa ;D

      Poista
    2. Hahah:Dd Voivitsi nyt mua ärsyttää ku en tiie kuka oot;D oliks teollises? Ja tykkäsin olla!!

      Poista
    3. Suurimmaks osaks joo:)

      Poista
  3. Vautsi miten hieno huone! Kyllä kelpais asustella tuolla :) Ja nuo jenkkisängyt näyttää niin mukavilta nukkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo ei oo kyllä yhtään valittamista! Ja nää on ihania, aluks oli vähän vaikeuksia päästä sängyn päälle ku nää on niin korkeita :'D

      Poista