sunnuntai 18. lokakuuta 2015

I FEEL FALL IN THE AIR



Viime viikolla mä menin syömään dinneriä norjalaisen vaihtarin Marian luokse ja tapasin hänen hostperheen. He suunnittelivat menevänsä lauantaina Coeur d'Alenessa sijaitsevaan State Parkiin ja kysyivät jos mä tahtoisin liittyä seuraan, ja olin tietty innoissani ideasta. Mä oon koittanut täällä ollessani noudattaa parhaani mukaan tätä ex-vaihtareiden "sano kyllä kaikkeen" -vinkkiä, ei siis sillä etten olis ollut innoissani lauantaista. Mutta siis mä lähden vaikka kauppareissulle tai lenkille mukaan vaikka mua ei yhtään huvittais, ja oon todennut tän vinkin todella hyödylliseks. Palaten kuitenkin lauantaihin; mulla oli tosi hauskaa ja muistin kerrankin ottaa kameran mukaan ja sain ikuistettua noi ihanat syksyiset maisemat (ja Marian täydelliset hiukset).

Mä oon täällä ollessani oppinut tykkäämään syksystä ja kylmenevistä ilmoista ihan eri tavalla kuin ennen. Olisin ennen sanonut kesän olevan mun lempivuodenaika, mut nyt mä en enää tiedä. Cozy sweaters, warm drinks, football, candles, falling leaves, cool weather, halloween and pumpkin spice. Ai että mä rakastan syksyä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti