perjantai 9. lokakuuta 2015

HOMECOMING WEEK




Syyskuun lopulla mulla oli koulussa homecoming week. Maanantaista perjantaihin meillä oli erilaisia teemapäiviä: god and goddesses, colorday, disneyday, fashion disaster ja spiritday. Suurin osa oppilaista oli pukeutuneita ja jotkut panostivat oikein kunnolla - mä itse päätin pukeutua kaikkina päivinä maanantaita lukuunottamatta. Colordayna pukeuduttiin luokka-asteen mukaan tiettyyn väriin: seniorit liilaan, juniorit punaiseen, sophmoret vihreään ja freshmanit siniseen. Mä olen koulun papereissa juniori, mutta koska mun kaikki kaverit ovat senioreita, päätin mäkin pukeutua liilaan. Keskiviikkona pukeuduttiin yhdessä hostsiskon kanssa leijonakuninkaasta tuttuun Scariin ja Mufasaan. Mua harmittaa ettei ehdytty ottaa kunnon kuvaa yhdessä ton päivän aikana, oltiin nimittäin hyvä pari koulun käytävillä!

Perjantaina meillä oli homecoming peli (school spirit täällä on jotain niin upeeta!) ja lauantaina kauan odotetut homecoming tanssit. Mun osalta lauantai meni melko hämmentyneissä merkeissä, vaikka hauskaa kuitenkin oli. Monien mutkien kautta päätin lopulta mennä tansseihin kaveriporukalla - ja hyvä niin! Jenkit on nimittäin aika rohkeita tanssimaan, ja näin lyhyesti sanottuna tanssityyli oli samanlaista kuin baareissa (villi veikkaus, en oo vielä käyny) mutta erona vaan se että porukka on selvinpäin. Eli mä oon kieltämättä aika helpottunut että seuraavat tanssit on vasta keväällä olevat promit, haha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti