torstai 29. lokakuuta 2015

HALLOWEEN-JUHLAT



Hostsisko piti viime viikonloppuna Halloween-juhlat, joita oltiin koko kulunut viikko suunniteltu. Päätettiin itse 'leipoa' herkut juhliin,  mutta oikeastaan se meni "sekoita pussin sisältö maitoon" -tekniikalla, eli en tota kyllä leipomiseksi kutsuisi. Mä suunnitelen ottavani paljon kuvia sinä päivänä, mutta näin jälkeenpäin katsottuna mä huomasin epäonnistuneeni pahasti ja ottaneeni kuvia vain ruuasta. Ihan kuin niitä ei olisi jo tarpeeksi täällä.

Juhlat olivat mun mielstä kivat ja oikeastaan kaikki olivat pukeutuneet. Löyty Victoria's Secret malleja poop emojihin. Täytyy kyllä myöntää että tykkään Suomen kotibileistä paljon enemmän. Tietenkin alkoholilla saattaa olla hieman osuutta asiaan, nämähän olivat "no alcohol" -bileet ja Suomessahan sellainen ei tulisi kuuloonkaan, heh. Nauroinkin kavereiden kanssa että kun täällä sanotaan että sut potkitaan ulos jos tuot alkoholia taloon niin Suomessa sanottaisiin just toisinpäin: jos et tuo alkoholia, lennät ulos. Jenkit osaa siis pitää hauskaa ilman alkoholia ja täällä siis tanssitaan rohkeesti bileissä kuin bileissä. Mä tunnen olon välillä todella epämukavaksi kun en tietenkään osaa heittäytyä tanssilattialle samalla tavalla kuin paikalliset, ehkä vuoden lopussa mäkin sitten. Ja viimeistään Suomeen palatessa mä tuun olemaan se baarien tanssilattioiden kuningatar.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa! Olipa hei kiva idea toi leipoo itse ku saitte ainaki paljon erilaisii herkkuja kuvie mukaan ;) leipokaa hei yhes jotai suomalaist joskus mikä ei taatusti oo 'sekoita pussin sisältö maitoon' :-D
    Mikä toi tv teippaus btw oli, oliks se vaa koristeluu? :dd Ja sitä odotelles ku pääset näyttää sisäise tanssikuningattares!! :3 pidä hauskaa loppu Halloweenii, halit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojepXD ja oon aatellu pyörittää näille täs jokupäivä vähän pullia mut mun tapaan en varmaa saa aikaseks.... ja siis oli koristeluuu! hahah joo voin pitää sul pari tanssikurssii täst jenkkien tanssityylistä;) kiitos ihanuuus<3

      Poista