sunnuntai 27. syyskuuta 2015

WEEK 3&4


Ensimmäisenä koulupäivänä oli Senior Sunrise, eli kaikki seniorit kokoontuivat aamulla koululle katsomaan auringonnousua. Sen jälkeen suunnattiin pienemmällä porukalla aamiaiselle, vaikka mä en kyllä tollaista kaloripommia aamiaiseks kutsuis :-D Vuoden lopussa meillä on sitten senior sunset, jolloin puolestaan mennään katsomaan auringonlaskua. Mun mielestä toi on tosi hauska idea! / Käytiin etsimässä homecoming-mekkoja ja pysähdyttiin matkalla ottamaan vähän kuvia / Mekkoja ei löytynyt mut upeet hatut kyllä / Frozen Yoghurt jenkkityyliin. Pakko myöntää että Suomessa on paljon parempaa!

Jenkit tekee tollasia kylttejä ihan kaikkiin tilanteisiin! Joka perjantai mun hostsisko on tehnyt tollasen poikaystävälleen ja antaa sen hänelle pelin jälkeen, joka sitten laittaa ne huoneensa seinälle. Ja kyllä, se huone on täynnä noita kylttejä :-D / Mennään siis joka perjantai katsomaan poikien jefupeliä. Automatkat niihin on aina hauskoja; haetaan aina juomat coffeestandilta, jumputetaan musiikkia ja lauletaan! / Jenkeillä on tapana ottaa ryhmäkuvia jokaisessa tilanteessa ja nyt munkin instagram pursuaa tällaisia kuvia, haha! / Tää School Spirit täällä on jotain niin upeeta! Muistan kun vuosi sitten selasin instagramista viimevuoden vaihtareiden kuvia jefupeleistä ja mietin että "vuoden päästä mäkin sitten". Nyt mä oon ollut jo kolmessa pelissä ja on ollut kyllä tosi siistiä päästä näkemään kaikki ihan omin silmin!

Selfieee / Yks viikonloppu sisko tokas et nyt lähdetään meikkiostoksille. Mä en oo ikinä ennen mennyt shoppailemaan pelkästään meikkejä ja musta toi oli jotenkin hassua! Sisko siis ostaa vuoden alussa seuraavan vuoden meikit joten rahaa meni ja paljon. Meikkivalikoimat on täällä paljon suurempia ja myös halvempia, joten olihan munkin pakko kokeilla jotakin uutta / Mun aluevalvoja järjesti yks sunnuntai piknikin jossa sit tutustuin muihin saman aluevalvojan vaihtareihin. Jokainen hostperhe toi jotakin mukanaan joten herkkuja löytyi vaikka kuinka paljon! / Mun kanssa samassa kaupungissa on yksi suomalainen vaihtari jonka tapasin ekaa kertaa siellä piknikillä. Päätettiin sitten samana iltana lähteä mun kavereiden, hänen ja hänen hostveljen kanssa skyhighiin. Ennen sitä mentiin kuitenkin katsomaan heidän kengurua! Näköjään kaikki on mahdollista Jenkeissä :'D
Mä oon tottunut Suomessa syömään ruisleipää joka aamu aamupalaksi. Täällä sitä ei oo tarjolla mutta mulle on muodostunut uusi vakioaamupala - parfee. Kuulen jatkuvasti ihmettelyjä että enkö mä kyllästy syömään samaa ruokaa joka aamu, mut mun vastaus on että en! / Kaikilla senioreilla on tapana ottaa seniorkuvia muistoksi High School ajoista. Mun hostsiskolla on niitä kuvia vaikka kuinka paljon ja jotkut niistä on sairaan upeita! / Meillä on kaksi koiraa täällä ja mulle tulee toisesta mieleen ihan mun koira Suomessa. Yhtä tyhmiä molemmat :'D / Homecoming-mekkoa sovittelemassa. Mä halusin päästä mahdollisimman halvalla joten päätin lopulta käyttää siskon viimevuoden mekkoa

Pakkohan mun oli ainakin kerran syödä mac & cheesiä täällä! Ei kyllä päässyt mun lempiruokiin... / Jefupelit on aina kiva alku viikonlopuille / Mä oon tehnyt täällä vaikka mitä ja kokoaika ollaan menossa jonnekkin, joten tykkään välillä olla myös ihan yksin ja kuunnella suomalaista musiikkia / Varmaan ison jätskiannos mitä oon nähnyt omin silmin. Älkää huoliko, en syönyt tota yksin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti