lauantai 12. syyskuuta 2015

WEEK 1 & 2

Mä olen ollut täällä kohta jo kuukauden! Musta tuntuu etten olis ollut kotona ikuisuuteen, mutta samaan aikaan aika menee kyllä tosi nopeesti. Tätä vauhtia oon kotona Suomessa ennenku huomaankaan. Mulla on muutama postausidea tiedossa ja yritän tehdä tälläisiä viikkokatsauksia mahdollisimman usein. Nää on mun mielestä kaikista kivointa luettavaa, ootteko samaa mieltä? Mä muuten päivittelen mun snapchattia (annakatariiiina) ja instagramia (annaoksala) paljon useammin kuin blogia, joten kannattaa seurata mua jos kiinnostaa vielä enemmän mun vaihtovuosi!
Makke osti mulle läksiäislahjaksi onnenkorun! Enköhän mä tää kaulassa selviä koko vaihtovuoden / Hyvästelyjä lentokentällä / Näiden tyttöjen kanssa alotin mun vaihtovuoden. Mulla on vuoden lopussa year end camp Washignton D.C:ssä ja toivon mukaan ollaan edes jonkun kanssa samalla leirillä! / Perheen hyvästely on ollut rankinta tähän mennessä. Vähän yli 9 yhdeksän kuukauden päästä nähdään taas<3
Kohti New Yorkia! / Time Square oli yhtä upea kuin puolivuotta sitten. Tuolla seisoessa olo tuntuu niin epätodelliselta / Olihan mun tietenkin pakko saada kuva keltaisista takseista. Noita näkyy ihan joka kulmassa / Shake Shack nimisestä paikasta löytyy ehdottomasti parhaimmat hampparit ja ranskikset mitä oon ikinä syöny!

World trade center oli huikea / Suomitytöt New Yorkissa / En voinut vastustaa kiusausta ja olla ostamatta yhtä cupcakea. Päätin maistaa s'morea ja oli kyllä hyvää! / Viimeisenä päivänä pidettiin piknik Central Parkissa ennenkuin lähdettiin shoppailemaan outletteihin

Laskeutumassa Spokaneen! Tässä vaiheessa alkoi kyllä jännittämään ja olo oli epätodellinen / Lentokentällä mua oli vastassa koko hostperhe. Oli niin outoa nähdä hostsisko melkein puolenvuoden snäppäilyn jälkeen! Olin tosi hämmentynyt kaikesta ja nyt toi koko päivä tuntuu unelta / Hostperhe oli rempannu mun huoneen uusiksi mua varten ja se on IHANA! / Heti ekana päivänä sain ihmettelyjä mun invisible bobblesta. Nää ei oo nähny tällästä ikinä ja oon saanu paljon hämmästyneitä kommentteja tästä
Mun ensimmäisen kokonaisen päivän Post Fallsissa vietin veneillen ja kokeilin wakeboardingia ensimmäistä kertaa. Mulla oli super hauskaa! / Toisena päivänä pääsin ekaa kertaa Fairiin, joka on siis tollanen karnevaali tapahtuma / Mentiin hostsiskon kanssa vuorille ruokkimaan hirviä. En oo ikinä ennen ollut noin lähellä niitä, joten toi oli ihan älyttömän siistiä! / Babies

Täällä on coffeestandeja joka puolella ja nuoret hakee niistä päivittäin kahvia tai kuvassa olevia redbull blastereita. Mäkin oon nyt ihan addiktoitunu näihin ja en tiedä miten tuun selviämään Suomessa hahah / Ihana Nyah<3 / Tokan viikon perjantaina lähdettiin perhelomalle Washingtoniin ystäväperheen kanssa ja matkalla pysähdyttiin kattomaan upeita maisemia / Ajomatkaa oli yhteensä 8 tuntia mutta se kului nopeasti hostsiskon kanssa takapenkillä makoillen

Maisemat muuttuu vaan paremmiksi! Tässä vaiheessa mä kirosin että miksi mä jätin kameran asunnolle?? Onneksi mulla oli sentään kännykkä mukana.. Noi maisemat oli ehdottomasti upeinta mitä oon ikinä nähny

Käytiin Forksissa, missä on siis kuvattu kaikki Twilight leffat! / Muina päivinä mä musitin ottaa kameran mukaan joten tulossa vielä postausta meidän perhelomalta. Mulla oli todella hauskaa ja sain nähdä paljon uusia paikkoja. Mä olen niin onnellinen ja kiitollinen mun hostperheelle!

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Nää on kyl joo kiinnostavampia, vähän tekstiä ja paljon kuvia. En malta odottaa omaa vaihtarivuottani, ja aion jäädä sun blogia seurailemaan! Pidä ihana vuosi!

    - sohvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja näistä näkee parhaiten sitä arkea! Kiitti!:-)

      Poista
  2. tosi kiva postaus - toivottavasti nähdään jatkossa lisää näitä ♥ noi maisemat on tosi upeita :o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty nähdään! ja niin on mä oon ihan ihastunu näihin vuoriin täällä! :-D

      Poista
  3. Hinoa kun viihdyt siellä "rapakon takana"!
    Olemme hengessä mukana!
    Rakkain terveisi Antti ja Riitta-Liisa

    VastaaPoista
  4. oon kans vaihos ny jenkeis ja en ees tajunnu et nailla ei oo naita invisible bobblejaXD paljon kysymyksia saanut tasta myos:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! Yks kaveri löysi noita kampaamosta ja nyt kaikilla mun kavereilla on niitä!:D

      Poista