tiistai 18. elokuuta 2015

YLLÄTYS!



Mun oli tarkoitus viettää viime perjantai Siirin kanssa, mutta tytöt olivatkin järjestäneet mulle ihanat yllätysläksiäiset! He olivat pystyttäneet piknikin Puolalanpuistoon ja tarjoiluna oli skumppaa, pizzaaa, suklaaleivoksia, mun lempikarkkeja sekä kaikkea muuta hyvää. Ja mitä tohon yllätykseen tulee, vaikka mä arvasin että mulle on järjestetty yllätysläksiäiset, niin mä olin kuitenkin todella yllättynyt!
Kaikki mut tuntien tietää, että en oo mistään nopeimmasta päästä ja jos sovitaan tapaaminen kello neljä, saavun paikalle aikasintaan kello viisi. Siirin hoputtelut "tuu nopee mul on tylsää"  ja muut oudot viestit "oon luvannu olla kotoon" saivat mun vaistot heräämään ja mä vähän aavistin että nyt on yllätys edessä. Kun mä Siirin luokse saavuin, olin jo täysin valmistautunut yllätykseen. "Missä kaikki kaverit on?" oli mun ensimmäinen ajatus kun Siiri avasi oven. Olin ihan käsittämättömän hämmentyny koska ketään ei näkynyt missään. Odotin ja ajattelin, että pian ne jostain hyppää. Voitte vaan kuvitella miten vainoharhaiselta hullulta tossa tilanteessa tuntui! Hetken mä siinä mietin asioita ja lopulta hyväksyin asian ja totesin, ettei mun kannata yrittää olla salapoliisi. Seuraavaksi lähdettiin Siirin kanssa etsimään kivaa kuvauspaikkaa ja Siiri johdatteli mut Puolalanpuistoon, josta löydettiin tytöt skumppalasit kädessä piknikillä. "MÄ TIESIN!" oli mun ensimmäinen ajatus. Mä olin niin onnellinen ja helpottunut etten ollutkaan vainoharhainen hullu, haha. Tytöt olivat ostaneet mulle myös lahjaksi kalenterin mihin he olivat kirjoittaneet kaikkea kivaa. Ihana ilta ihanimpien tyttöjen kanssa! Tulee kyllä kamala ikävä teitä!<3 

4 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖN!!

1 kommentti:

  1. hurjaa että enää niin vähän aikaa kun sun lähtö koittaa :) ihania kuvia :)

    VastaaPoista