keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

HELLO APRIL

Tässä vähän päälle kuukauden sisällä on sattunut yhtä sun toista ja mulla olis vaikka mitä kerrottavaa! Mutta koska haluan säästää teidän aivosoluja niin näin yksinkertaisesti sanottuna: mun kuukauteen on kuulunut niin pilvissä leijumista että sinne maapallon syvinpään maanrakoon painumista. Oon saanut myös uutta tietoa vaihtovuoteen liittyen josta yritän tulla tässä lähiaikoina kertomaan lisää :-)

IMG_0314 kopioIMG_0340 kopio
IMG_0318 kopioIMG_0312 kopio

Mä rakastan ottaa kuvia, muokata niitä ja jakaa niitä tänne mun kuulumisien kera! Mun mielstä tää on aivan ihanaa hommaa ja piristää päiviä kummasti, ja siksi mua harmittaa kauheasti etten oo onnistunut tässä viimeaikoina! Bloggaaminen on ollut osa mun elämää jo niin pitkään, että tää tulee aina tavalla tai toisella myös kuulumaan siihen, vaikka tälläsiä "taukoja" on sattunutkin viimeaikoina. New Yorkin ja Floridan matkasta on jo about neljä kuukautta aikaa ja mitä mä olen saanut aikaseksi? Yhden postauksen! Eihän tässä voi enää muutakun nauraa ittelleen... Mä en enää tiedä tuunko kirjoittamaan niistä vaikka mun piti, mutta kyllä jonkun muotoisia postauksia aijon tehdä sieltä otetuista kuvista yms.

Toivotaan että mä alan vähitellen heräämään talviunilta näin kevään tullen ja alotan taas säännöllisen bloggaamisen! Se on ainakin mun tavoitteena :-)

6 kommenttia:

  1. Lemppari aprillipila ikinä tämä postaus<3
    -ss

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia, asu on tosi kiva ♥ ja hei ois kyllä kiva kuulla sun vaihtarijutuista lisää :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 ja aijon tehdä tässä lähipäivinä postauksen vaihtovuoteen liittyen!

      Poista
  3. aaah ihanaa oot back <3

    VastaaPoista