sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

DIVA


IMG_9189IMG_9219IMG_9188IMG_9261

Käytiin eilen Jennyn kanssa nappaamassa muutamat kuvat pitkästä aikaa. Mulla on huulissa MACin Diva -mattahuulipunaa ja ai että tykkään siitä! Se tuo just sopivasti piristystä ihan tavallisiinkin asuihin, niinkuin huulipunat yleensä.  Jos mulla vaan olis rahaa tarpeeksi niin voisin vaikka heti ostaa meikkipussin täyteen erilaisia macin huulipunia, ne on niin ihania! Jalassa mulla on pari päivää sitten skopunktenista ostetut kengät ja mun mielestä noi on tosi kivat! Mitä te tykkäätte?

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuo huulipunan ja mustan asun yhdistelmä!

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia, oot super kaunis! Ihanat kengät, mulla on kanssa valkoset slip onit ja on kyllä ihan lempparikengät tänä keväänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! Noi tulee kyllä olemaan varmasti kovassa käytössä tän kevään/kesän :-)

      Poista
  3. oioiooi rakastan noit kenkiä! pakko saada tänäkesänä tommosset :-) ihanaa ku oot taas alkanu postaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kannattaa käydä skopunktenista kattomassa jos vaikka olis vielä jäljellä tollasia samanlaisia ! :-) ihana kuulla <3

      Poista