sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Wanhat 2015


Viimeviikolla lukion kakkosluokkalaiset viettivät wanhojen tansseja, ja mulla itselläni oli ne perjanatai 13. päivä (luojan kiitos ei tapahtunut mitään kauheaa). Päivä oli aivan ihana pienistä ongelmista huolimatta ja voisin vaikka heti elää sen uusiksi! Alkuviikko meni mulla tosin pienessä paniikissa, pikkuveli sairastui nimittäin viimeviikon maanantaina oksennustautiin ja mä pakkasin tavarat ja häivyin mummin luokse pakoon :'D Mä sain pakomatkasta huolimatta kyseisen taudin tiistaina, mutta onneksi mä olin jo perjantaihin mennessä tervehtynyt ja pääsin viettämään mun prinsessapäivää!

IMG_9539 kopioIMG_9449IMG_9590 kopioIMG_9567 kopio

Meillä oli perjantaipäivällä tanssit kahdessa koulussa ja illlalla tanssittiin VPK-talolla! Itse tanssit meni tosi hyvin, jos ei oteta huomioon sitä, että mulle tuli illalla taas niitä mahakipuja mistä oon kärsinyt jo monta vuotta ja oonkin niistä täällä blogin puolella mun muistaakseni ennenkin puhunut.. Eli siis mun maha oli aivan järkyttävän kipeä ja se oli yhtä tuskaa mekko päällä :-( Mutta onneksi ei mitään pahempaa käynyt, vaikka olikin perjantai 13.. Tanssien jälkeen suunnattiin vielä Torreen syömään ja lauantaina lähdin wanhojenristeilylle! Koko viikonloppu oli kaikenkaikkiaan tosi ihana ja onnistunut :-)

wanhat
wanhat1wnahya

Mekko löydettiin äidin kanssa New Yorkista, joten ei ainakaan tarvinnut pelätä että tulisi toista samanlaista vastaan haha! Ei meinattu aluksi löytää mitään mekkoja sieltä, koska jenkit viettävät promeja vasta keväällä ja me oltiin tosiaan joulukuussa matkalla, joten mekkoja ei ollut vielä kaupoissa.. Onneksi me sitten lopulta löydettiin pari mekkokauppaa josta sitten tällänen raahattiin mukaan! Olin aluksi vähän epäileväinen mekon värin suhteen, mutta nyt mä oikeasti rakastan tota! En oo ikinä ennen osannu vastata mikä mun lempiväri on, mutta nyt mä osaan! :-D Vpk-talolla otettujen kuvien väritystä oon muokannut tosi paljon koska kuvat oli niin kellertäviä valaistuksen takia, joten siksi ton mekon värikin on aika erilainen noissa ensimmäisissä kuvissa :'D

wanhat4

Nyt on myös tarpeessa ollut hiihtoloma vietetty ja huomenna olis aika palata taas koulun penkille... mua odottaakin tossa vieressä kasa läksyjä joten enköhän mä siirry niiden pariin :-) Ihanaa sunnuntaita kaikille<3

11 kommenttia:

  1. Voi miten kauniina oot ollut ja aivan ihana mekko! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mäkin tykkäsin tosta kovasti vaikka ekana epäilinkin :-)

      Poista
  2. Ihana mekko ja kampaus, oot kyllä tosi upee :')

    VastaaPoista
  3. Sun mekko ja sä ootte kyllä niin upeita molemmat! Ja hyvä että pääsit loppujen lopuks vähällä täst 13-perjantaista :-D go anna!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mekko ja mä kiitetään :-D ja niimpä oli kyl ihme XD

      Poista
  4. voiei!! ootte täykkyjä yhessä<3 tee joku postaus teist kahest? ja ihana mekko!!! laittaisin sydänsilmähymiön jos voisin haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voikiitos<3 vois kyllä tehdä lähiaikoina jonkun jos ehtii, meil on huomenna kaksvuotispäivä! :-D

      Poista
    2. EIKÄ! no sit todellaki teet :-)

      Poista
  5. Tosi ihana mekko! Sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  6. Sinut on haastettu :)
    Tarkemmat ohjeet löytyy mun blogista!
    http://eveliinasalminen.blogspot.fi/2015/03/the-liebster-award.html

    VastaaPoista