lauantai 7. helmikuuta 2015

THE FIRST DAYS IN NEW YORK


MÄ OLEN PALANNUT! Mulla on tosiaan ollut tässä taas pieni tauko täällä blogin puolella.. Tulin Jenkeistä takasin siis jo about kuukausi sitten ja nyt vasta oon saanut raahattua itseni tähän tietokoneen eteen ja alkanut selaamaan tuhansia, siis oikeesti tuhansia, kuvia läpi :'D Ja mikäs on mun selitys tälle? No, matkalla mulla ei tietenkään ollut aikaa kirjoittaa ja tässä kuukauden aikana mulla on ollut muuten vaan kauhea kiire. Koeviikkokin ehti vierähtää jo ohi ja nyt mennään jo neljännessä jaksossa! Miten tää aika nyt näin nopeesti menee.. Ens perjantaina koittaa myös vihdoin ja viimein kauan odotettu wanhojen päivä ja lauantaina risteily! En sitten millään jaksa odottaa :-D Mutta nyt selittelyt sikseen ja siirrytään näihin New Yorkista otettuihin kuviin! Vielä on tulossa varmaan aika montakin postausta tuolta jenkeistä, en tiedä sitten ootteko yhtään kiinostuneita enää kun tosta matkastakin on jo niin pitkä aika, mut mä haluan kuitenkin tehdä nää! :-D

Vietettiin matkan ensimmäinen päivä Jersey Gardens outletissa! Sieltä mulla ei nyt ole mitään kuvia koska kaikki aika kului vaan siihen shoppailuun ja tuskailuun niiden kauppakassien ja kassajonojen kanssa. Miettikkää, oltiin siellä yhteensä kaksitoista tuntia! Jotkut fiksut oli tajunnu ottaa matkalaukun ostosreissulle mukaan ja tulikin siinä kärsimyksen keskellä mietittyä, että miksen mä tollasta tajunnu? :-D Mutta tykkäsin siitä paikasta ihan hirveesti koska sieltä löyty kaikki kaupat mitä ikinä voi toivoakkaan yhdessä paikassa ja koska se oli outlet, niin kaikkea sai tosi halvalla! Seuraavana päivänä otettiin sitten suunnaksi American Museum of Natural Histoy ja Central park, joten siirytään nyt toisen päivän kuviin!

NYC8NYC4NYC3 NYC5 NYC7NYC6

Mun odotukset ton museon suhteen oli suuret, koska ajattelin että olis tosi siistiä nähdä noita paikkoja koska Night at the museum -elokuvatkin oltiin kuvattu tuolla. Olishan mun pitänyt tajuta, ettei nää museot edelleenkään sovi mulle, oli se sitten suomalainen taidemuseo tai New Yorkin luonnonmuseo :'D Mä en siis välittänyt oikeastaan tosta museosta, ja siellä ollessa mulla oli kaikenlisäksi järkyttävän kuuma ja kova nälkä! En ollut syönyt ku pari vaivaista pekoninpalaa ennen tonne menoa, koska meillä oli pientä sähläystä hotellin aamupalan kanssa ja saatiin sitten viideksi päiväksi aamupala Starbucks Coffeehen. Kuulostaa ihanalta? Ei ollut, koska jouduttiin jakamaan kolmen henkilön aamupala viiden ihmisen kesken...  Jenkeissähän yleensä lihotaan, mut mä taisin laihtua :')

NYC10 NYC12NYC14

Museon jälkeen suunnattiin viereiseen Central Parkiin ja siitä mä tykkäsin kovasti! Siis tuolla oli niin paljon elämää ja oli niin uskomaton ja vapauttava olo tuolla kävellessä. Kattokaa noita maisemia! Olishan Suomessakin tollaset pilvenpiirtäjät taustalla ihan kivoja :-) Tuli siinä sitten unelmoitua ääneen, että muutan aikuisena Central Parkin viereiseen pilvenpiirtäjään ja käyn aamulenkillä Central Parkissa. Iskä ja veli pilas sen tokaisemalla, että enhän mä edes Suomessa jaksa lenkkeillä :'D Ehkä mun tosiaan pitäis nyt ensimmäiseks siitä aloittaa....

Jatkettiin matkaa tosta vielä Time Squarelle, mutta ettei tästä postauksesta tuu liian pitkä, niin teen siitä ihan oman postauksen! Eihän mulla oo mennyt tämänkään postauksen tekemiseen kuin neljä tuntia, joten mä lopetan nyt suosiolla tähän ja lähden ulos! :-)

2 kommenttia:

  1. oii että miten kaunista ♥ mua ainakin kiinnostaa nää matkapostaukset ja ostoksiakin ois kiva nähä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä <3 ihanaa et ainakin jotakin kiinnostaa! ja joo mun oli aluks tarkotus tehdä ostospostaus mut nyt kaikki vaatteet yms on päässy käyttöön niin ne on vähän siellä sun täällä että en kyl lupaa että teen, mut ehkä! :-D

      Poista