maanantai 1. joulukuuta 2014

THE FIRST OF DECEMBER


Marraskuu on ollut mun osalta tosi kiireinen koulun ja vaihtojuttujen takia, joten päätin pitää vähän taukoa täällä blogin puolella kuten jotkut on varmaan huomanneetkin. Viimeviikolla mulla oli koeviikko ja nyt kolmas jakso on alkanut, joka on mulla onneksi ihan älyttömän rento! Tai siis, koulupäivät on lyhimmillään yhteentoista asti ja pisimmillään puoli kolmeen (ainoastaan tiistaisin), mutta kutienkin niitä kursseja tulee kertymään jopa kahdeksan :D Mulla on siis kaksi itsenäistä kurssia sekä hygeniapassikurssi, joten sen takia on niin lyhyitä päiviä. Ei paha! Mutta nyt mulla on siis myös enemmän aikaa tulla tännekin päivittelemään ja kuviakin ehtii ottamaan vielä ihmisten aikoihin.

IMG_9801 kopio

Kuukauden kuvasaldo on tasan nolla ja kamera on jäänyt pölyttymään kaappiin, joten mulla ei ollut teidän onneksenne mitään kuvia tänne lisättäväks... hups. Saatte tyytyä tähän yhteen kuvaan minkä laitoin vaihtovuoden hakupakettiin tai mikälie onkaan, eli ton kuvan isäntäperheet tulee musta ensimmäisenä näkemään kun valitsee vaihto-oppilasta.. apua :-D En oo edes ikinä ajatellu miten vaikeaa voi olla hymyillä kameraan kunnolla hampaat esillä ja näyttää ihmiseltä, mun ensimmäinen "hymykuva" ei siis kelvannut, haha.

Huomasittekin varmasti jo, että oon inspiraation iskettyä muuttanut tätä blogin ulkoasua! Jep, mulla on ollut aikaa väsätä uutta ulkoasua ja banneria mutta ei aikaa kirjottaa mitään :-D Haha mä vaan tykkään leikkii ton photoshopin kaa.. Mitä te tykkäätte tästä uudistuksesta? Onhan se kieltämättä ehkä vähän liian jouluinen..

8 kommenttia:

  1. Eivitsi olin unohtanut tän koko blogin ja nyt lueskelin läpi kaikki postaukset kevääseen asti!:D Ihan sika ihania kuvia ja sun blogi on muutenkin niin täydellinen!♥

    http://sofiaelizabetha.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana banneri :) kerrothan sitten jos vaihtojutuissa ilmenee jotain uutta :)

    VastaaPoista
  3. Oot Anna ihan TOLKUTTOMAN kaunis.

    VastaaPoista
  4. haha jep,tosiaa aivan liian joulunen! :-D ihanaa et oot taas täällä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nokyllä :'D ihanaa että on ihanaa<3

      Poista