maanantai 8. joulukuuta 2014

DEAR SANTA...


En oo mun kolmivuotisen blogihistorian aikana älynnyt tehdä tälläistä toivelistaa joululle, joten eiköhän oo aika toteuttaa tämäkin :-) En tosiaankaan tule odottamaan että saisin nämä kaikki tänä jouluna, mutta listasin kuitenkin jokaisen toivomuksen. Mulla on joulukuun 26. päivä myös synttärit joten mun pitää aina urakalla keksiä lahjoja jouluksi, haha :'D Ollaan kuitenkin tänä vuonna lähdössä perheen kanssa mun synttäripäivänä jenkkeihin kahdeksi viikoksi (siitä myöhemmin lisää), joten ainakin synttärilahjaksi toivon suurimmaksi osaksi vain rahaa että voin siellä sitten shoppailla oikeen urakalla, jee! Mutta nyt näihin toivomuksiin:


Nimetön-2



1. SUKLAA
 Suklaata ei voi koskaan saada joululahjaksi liikaa, toisaalta sitä ei tarvitse edes listata, tuleehan sitä muutenkin jo koko seuraavan vuoden edestä :'D Mä toivon yleensä että saisin vain normaalia fazerin sinistä ilman mitään lisämakuja, paitsi fazerin creamy suklaa on ihan parasta ja voittaa kaiken! Geisha on myös mun makuun :-)

2. LEFFALIPUT 
Leffaliput on aina hyödyllinen lahja, jotka tulee varmasti käytettyä! Ne on myös just sopivan hintasia jos ei halua antaa mitään tosi kallista muttei myöskään mitään ihan halpaakaan. Oon monesti tän vuoden aikana ollut näiden tarpeessa kun viimejouluna niitä unohdin pyytää!

3. IPHONE 6 
Tämä menee lista ykköseksi mun toiveissa koska oon ehdottomasti uuden kännykän tarpeessa! Oon pohtinut Sony Xperia z3 ja Iphone 6 välillä, mutta taidan kyllä loppujenlopuksi pysyä tunnollisena iphonelle... :'D Onhan tää mun tämän hetkinen iphone 4s palvellut mua tunnollisesti jo viimeiset kaksi ja puoli vuotta.. ei kuitenkaan ihan moitteettomasti :-D

4. ESSIE KYNSILAKAT 
 Mä harvoin raaskin ostaa vähän kallimpia ja parempilaatuisia kynsilakkoja, joten niitä on aina hyvä toivoa joululahjaksi! Haluisin kyseisiä kynsilakkoja valkoisen, beigen ja kirkkaanpunaisen sävyisenä.

5. VERSACE BRIGHT CRYSTAL 
Tää hajuvesi olisi erittäin toivottava, koska sekä tuoksu että ulkomuoto on mun mieleen! 

6. RAHAA 
Rahaa mä tuun tarvitsemaan enemmän kun tarpeeksi Amerikan reissua varten ja ihan muutenkin! Raha ei tavallaan ole kauhean hyvä joululahja, mutta toisaalta se on paras lahja! Raha on helppo ja sen saaja voi ostaa sillä ihan mitä itse ikinä haluaa, mutta toisaalta joku materiaalinen on joululahjaksi mukavempi :-)

7.  KENGÄT
Kollaasissa olevat kengät mun on pakko saada joko joulahjaksi tai sitten itse ostaa! Ne on nettikaupassa loppu, joten mun on pakko käydä joku päivä liikkeessä katsomassa jos niitä vielä löytyisi, oon sen verran pitkään kuolannut noiden perään! Mustat Dr. martensit ja valkoiset palladiumit olisivat myös erittäin tervetulleet mun vaatekaappiin. 

8. MAC MOCHA LIPSTICK
 Tää huulipuna on sävyltään ihana! Oon viimeisen puolenvuoden sisällä käyttänyt ahkerasti huulipunia ja oon myös pitkään halunnut ostaa MACin huulipunan. Tää olisi siis oikein sopiva lahja mulle :-)

9. OLYMPUS PEN MINI E-PM2
  Minijärkkäri olisi erittäin tarpeellinen, sillä sitä olisi vain niin paljon helpompi kantaa paikasta toiseen ja kuvatkin näyttäisi olevan hyvän laatuisia mitä muiden blogeista oon katsonut. Toihan olisi ihan unelma! En kuitenkaan toivo tuota varmaan lahjaksi, vaan ostan sen varmaan itse vaihtovuotta varten :-)

10. REMINGTON SAUVAKIHARRIN 
Tämä kiharin tänne kiitos! Oon monesti kiharrellut hiuksia kaverin luona tolla ja todennu sen erittäin hyväksi, joten sekin tietty löysi tiensä mun toivelistalle!


Toivottavasti tää auttoi teitä joitakin nyt keksimään täytettä toivelistaan, mulla on nimittäin joka joulu ongelmana se, etten tiedä mitä toivoisin. Lopulta en sitten osaa sanoa oikein mitään toivomuksia jolloin saan paljon lahjoja joita ei tule kuitenkaan käytettyä. Mutta ei se mitään, ei ne lahjat kuitenkaan tärkeintä ole ja ihan eniten mä toivon jouluksi lunta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti