maanantai 6. lokakuuta 2014

TURN PAIN INTO POWER



IMG_6258 kopioIMG_6261

Musta tuntuu että mun aika ei meinaa riittää enää mihinkään ja kokoajan olis tuhat asiaa samaan aikaan hoidettavana. Nyt kun uusi jaksokin on päässyt alkuun niin ei voi muuta sanoa kuin että huhhuh... Bilsan kolmannella kurssilla mun pitäisi referoida 20 artikkelia liittyen ympäristöekologiaan ja äidinkielen tunnilla lukea kaksi kirjaa joista toinen on yllätysyllätys tuntematon sotilas. Tänään mulla oli myös ensimmäinen fysiikan tunti ja ne asiat alkaa menemään nyt niin vaikeiksi että väkisinkin tässä alkaa miettimään että onko mun tulevaisuuden suunnitelmat sittenkään ihan mun ÄÖ:lle sopivia :'D Jos joku on näillä fysiikan syventävillä kursseilla käynyt niin tietää kyllä miten vaikeaa toi fysiikka oikeasti on.. tosin jos mä kutosen oppilas fysiikassa yläateella selviän noista kursseista niin eiköhän kuka vaan :-D

IMG_6250 kopio

Tänään mulla oli myös ensimmäinen vaihto-oppilas valmennuskurssi liittyen hakupaketin täyttämiseen, ja oon ihan järkyttynyt miten paljon aikaa sekin tulee viemään. Kai mä tästä kaikesta jotenkin hengissä selviän :'D Välillä vaan tuntuu, että mulla menee hirveästi aikaa noihin kouluhommiin ja mietityttää että palkitaanko tää mun opiskelu ja aivosolujen menetys stressin seurauksena vielä joskus... noh toivottavasti mä sen sitten edestäni löydän. onneksi kuitenkin kaikkea mukavaakin on tiedossa tässä kuussa ja joulukin alkaa jo lähestymään! Keskiviikko aamuna ollaan mm. menossa kavereiden kanssa laivalle lukion kautta ja uskon että siitä tulee ainakin ihan superhauskaa! Lähetään siis keskiviikkona aamulaivalla ja palataan sitten torstai aamuna takasin Turkuun, jipiii :-)

IMG_6233 kopioIMG_6264 kopio

Nää kuvat on jo parin viikon takaisia, mutta eipä se mitään kai haittaa. Koitan saada raivattua aikaa tälle blogillekkin vaikka aika tuntuukin olevan tiukilla kokoaika ja pitäisi ehtiä kouluhommien ja vaihtojuttujen lisäksi nähdä poikaystävää ja kavereitakin yms. Mulla on kuitenkin kasa kuvia odottamassa julkaisuaan, joten niistä ei ole pulaa (ainakaan vielä). Mutta nyt mä ajattelin laittaa itteni valmiiksi nukkumaan ja sen jälkeen alotella vähän tota hakupaketin täyttämistä!

6 kommenttia:

  1. OOooo meette laiva semmaa tänä vuon !! Pitäkää hauskaa ja kerro sit mitä tykkäsit ;) Ja kans sun vaihtovuosohjelma alkaa näköjäää edistyy , vihdoin !! Mäkään en voinu pitää vapaa vuotta matikast... Valittin sen sitte täälläki mu aineeks - eli kouluu täälläki näköjää täytyy keskittyyy nyt taas enemmän :-D Ps käydää ylä-asteen val matika kursseja XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuuh todellaki !;) ja niimpä kerranki oon saanu jotai aikaseks!! ja hahah se matikka on onneks varmaa paljo helpompaa kunha vaa ymmärtäis mitä tehtävis kysytää XD

      Poista
    2. Eii, tehtävä annot o super helppoi koska meil ei oo sanallisii (ainakaa viel) meil o niit perus laskui.. Oisimpa joskus yläasteel ottanu ne harry tunnit tosissaa ni ehkä ois tosi helppoo nyt - no kertausta kertausta! Xd

      Poista
  2. Voikun sulla on ihania kuvia blogi täynnä!! :-) tykkään kovasti sun hiuksista

    VastaaPoista