torstai 16. lokakuuta 2014

OCTOBER



IMG_9096

Tosiaan kuten monet varmaan tietää, niin viimeviikolla oli hullut päivät ja olihan munkin pakko vähän keventää lompakkoa ja piristää mieltä tälläsillä pienillä heräteostoksilla. Rimmelin aurinkopuuterin ja puuterin nappasin mukaan 12 eurolla yhteensä ja maybelinen BB-voiteesta maksoin 8 (?) euroa. Hetken mielijohteesta ja kaverin suosituksesta mun käsiin pääty myös kassalla noi kaksi ecotoolssin sivellintä, joista kertyi hintaa 7,50e. Mikään näistä ei oo vielä ehtinyt käyttöön mutta ei kuitenkaan turhia ostoksia ollut!

Mä oon muuten viimeaikoina shoppaillut aivan liian paljon! Mulle tulee aina sellasia "kausia" jolloin ostan jatkuvasti kaikkea ja rahat tilillä hupenee silmissä. Nytkin oon viikon sisällä ostanut kolmet uudet kengät ja takin, tuhlanut rahaa laivalla ja ostanut hulluilta päiviltä tietenkin karkkia ja yllä näkyvät ostokset. Huhhuh, en haluu edes tietää minkä verran mulla on kulunut rahaa yhteensä. Kaikenlisäks en edes tykkää noista yksistä kengistä mitkä ostin joten ajattelinkin kiikuttaa ne takasin kauppaan ja toivoa että palautus tai vaihto on mahdollista :'D

IMG_8906

Tässä näette mun yhden suosikkijuomista - jääkahvin! Mä en tykkää ollenkaan normaalista kahvista, mutta nescafen ice coffee on mun makuun ja siitä onkin muodostunut mun pakollinen aamujuoma! Maistoin tätä pari vuotta sitten kesällä ensimmäistä kertaa kaverin kanssa ja sen jälkeen en ookkaan päässyt enää eroon. Suosittelenkin kaikkia maistamaan tota, taisiis kaikkia jotka eivät ole sitä vielä maistaneet! Ihanan kylmää ja toimii mulla ainakin ruisleivän kanssa hyvänä aamupalana :-)

IMG_4899 kopio

Rakastan käyttää hameita, sukkahousuja ja pitkiä sukkia yhdessä, näyttää mun mielestä ainakin tosi kivalle! Tietty tää on paljon kiinni siitä miltä asu kokonaisuudessa näyttää, mutta useimmiten on kivan näköistä. Mulla on jo pitkään ollut myös ostoslistalla polvien yli ulottuvat sukat.. mistäköhän kaupasta mä sellaiset kotiuttaisin? Olisin myös uuden hamen tarpeessa mutta ilmat kyllä kylmenee vaan kylmenemistään joten ehkä olisi fiksuinta ostaa vaan paksuja neuleita kaappi täyteen.

IMG_9092

Monet teistä ei varmaan tienneet että mulla on oikeasti siniset silmät! Mulla on siis huono näkö ja käytän usein ruskeita piilolinssejä koska mun mielestä mulle sopii ruskeat silmät paremmin, ja nää omat siniset onkin sitten välillä kivaa vaihtelua ! Silmälaseja pidän ainoastaan iltaisin kotona, en tykkää yhtään olla lasit päässä... häiritsee että kokoaika jotain on naaman edessä :'D Mun pitäis pitää kerran viikossa piilariton päivä, mutta oon tosiaan lipsunu siitä aika paljon ja ollut aina ihmeissään kun silmälääkärissä on sanottu että mun silmät on oikein terveessä kunnossa. Pistän piilarit siis päivittäin silmään kello seitsemältä ja otan pois illalla kymmenen aikaan ja se tosiaan rasittaa silmiä aika paljon :'D

IMG_9023

Tässä vielä naamakuvaa ilman värillisiä piilolinssejä ! Oon tottakai muuttanu hieman kontrastia yms joten toi väri korostuu vielä paremmin tässä. Mulla on lisää kuvia tolta samalta päivältä joten niistä on tulossa vielä luultavasti oma postaus. Sopiiko teidän mielestä mulle paremmin ruskeat vai siniset silmät? 

14 kommenttia:

  1. Sun silmät on ihan täydelliset!


    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. siniset on hienot mutta ruskeet sopii enemmän :). Missä oot töissä btw?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä! ja en oo töissä missään tällähetkellä käyn vaan lukiota :)

      Poista
  3. ÄÄÄÄÄÄ siniset simmut mielummin! oot niin kaunis<3<3<33

    VastaaPoista
  4. Oot niin kaunis, ihanat silmät <3 Mulla on blogissa arvonta, ajattelin vinkata sullekin! http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista
  5. Noi sun siniset silmät on aivan upeet!

    VastaaPoista
  6. Aivan upeat silmät sulla! Tykkään noista sinisistä ♥

    VastaaPoista
  7. Saanko kysyä, mitä piilolinssimerkkiä käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kertakäyttöpiilarit: http://www.lensstore.fi/kertakayttolinssit/dailies_aquacomfort_plus_30pkt-121
      Ruskeat kuukausipiilarit: http://www.lensstore.fi/kuukausilinssit/freshlook_colorblends__2_pkt-21?gclid=CMaYnrSHwcUCFQUUwwod844AIQ

      Eli siis noita kahta käytän yleensä ja tilaan mun piilarit aina netistä! :-)

      Poista