perjantai 19. syyskuuta 2014

TIRED OF STUDYING



IMG_6190 kopioIMG_6148 kopioIMG_6080IMG_6071

Mä en oo ehtinyt viimeaikoina tulla tänne blogin puolelle päivittelemään, sillä mulla on ollut hirveästi asioita hoidettavana tällä viikolla. Oon ihan rättiväsynyt (ei ihme kun ehdin nukkua jokapäivä vain 5h yöunet), ja asiaa ei auta yhtään se että koeviikko alkaa alle viikon päästä, enkä oo edes onnistunut avaamaan minkään aineen kirjoja. Oon aika pulassa esimerkiksi matikan ja fysiikan kanssa, oon nimittäin ihan kujalla niistä :'D  Noh, tein nyt lukusuunnitelman ja tänään mun pitäis sukeltaa vektoreiden ihmeelliseen maailmaan... mä luultavasti ehdin nukahtaa sängylle ennenkun saan edes tota kirjaa auki...

Tässä postauksessa olevat kuvat on otettu pari viikkoa sitten kun oltiin tyttöjen kanssa Kialla. Meille on tullut tavaksi, että tehdään joka keskiviikko jotain yhdessä, esimerkiksi viime keskiviikkona Kia värjäsi hänen hiuksensa ja vietettiin aikaa hänen luona :) Musta toi on tosi hyvä että sovitaan että nähdään aina joku tietty päivä, koska muuten kaikki menee omia menojaan ja välillä on kiva viettää aikaa yhdessä koulun ulkopuolellakin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti