perjantai 12. syyskuuta 2014

90'S



IMG_5945IMG_5741 2 IMG_5715

Tässä nää asukuvat mitä lupasin tulla julkaisemaan tuolta hylätyltä tehtaalta. Mulla on päällä äidiltä saatu 90-luvun (?) Adidas takki, ja toi on mun mielestä ainakin tosi kiva! Makke mainitsikin että näytän noilla vaatteilla joltakin amerikkalaiselta koulutytöltä joille aina elokuvissa tapahtuu jotakin kamalaa,  haha :-D Onneks mulle ei käynyt kuinkaan..

IMG_5833IMG_5821IMG_5752 2IMG_5726IMG_5992

Oon helpottunut että viikonloppu alkoi, oon nimittäin niin poikki, etten jaksaisi enää kertaakaan herätä aamulla puoli seitsemältä herätyskelloon. Tosin mun perjantaihin ei sisälly mitään erikoista, mulla on nimittäin ensiviikolle niin paljon koulujuttuja hoidettavana (lukea mm. puhdistus kannesta kanteen ja kirjoittaa Englannin mielipidekirjoitus), että tää ilta menee suurimmaksi osaksi niiden parissa sekä fysiikkaa lukiessa (oon aivan pihalla siitä ja koeviikko vaan lähestyy...) Nyt Jenny tulee kuitenkin mun kanssa pariksi tunniksi joten ei tää ilta ehkä ihan tuhoon tuomittu oo.

 Mä käväsin äsken myös ostamassa kaupassa niitä uusia pantteri black&white karkkeja enkä tykännyt niistä mustista yhtään, vaikka yleensä rakastan mustia karkkeja :D Kaikenlisäks sain niistä karkeista pahan olon, mun pää särkee ja ällöttää :( Nyt lopetan tän tekstin kuitenkin tähän koska tää kirjottaminen ei oikein suju. Pitäkää ihana perjantai<3

6 kommenttia:

  1. Härregyyd nä on hienoja, en malta oottaa et päästää taas tekee meiä kuvausreissuja, love u<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos rakas<3 en mäkään mut pian sä oot täällä takas kamera kädessä kuvaamassa munkaa miss you <3

      Poista
  2. EIKÄ ihania kuvia!!!! ja toi takki! mulki on yks mutsin vanha mut se on oranssi :( ni en tykkää siirä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitooos!!! no höh :/ tollaset vanhat on kyllä tosi kivoja nyt taas !

      Poista