maanantai 22. syyskuuta 2014

I LOVE RAINY DAYS



IMG_6407

Mä rakastan sadetta! Tai no, jos itse joudun kohteeksi niin sillon ei kyllä hymyilytä, mutta mun mielestä on ihanaa olla neljän seinän sisällä kun sataa! Tänään just kun en päässyt menemään kouluun sattui sopivasti tällänen sateinen päivä ja tää on ollut tosi rentouttavaa olla kotona yksin :D Kotiin jouduin jäämään mun mahan takia, se on nimittäin viimeisten parin vuoden ajan ollut tosi herkkä ja huonokuntonen varsinkin iltaisin, mutta nyt lauantaina meni aivan järkyttävän kipeeksi ja heti syömisen jälkeen sattuu ja tuntuu että kaikki ruoka vaan jumittuu mun vatsaan :( Mulla ei oo mitään tarkkaa tietoa mistä tää vois johtua, mutta koska oon miss google oon jo ehtinyt diagisoida itelleni vaiks mitä sairauksia, haha :'D Tosiaan mun pitäis ehkä viimeistään nyt mennä lääkriin ja lopettaa se googlaaminen, mutta oon vaan niin jumalattoman laiska etten saa ikinä sitä aikaseksi.. mutta jos nää kivut jatkuu niin pakkohan sitä on jotain tehdä.
  IMG_6405 kopio

No tänään mulla on ainakin ollut aikaa tehdä koulujuttuja ja mulla on nyt meneillään pieni tauko jonka jälkeen palaan taas noiden koulukirjojen pariin.. Koeviikko alkaa siis torstaina ja mulla on heti ensimmäiseksi englannin koe. Mä vihaan ylikaiken opetella niitä helvetin sanoja ja jos niitä ei opettele, niin siinä menee sitten puolet pisteistä. Mutta edessä oleva vaihtovuosi on kyllä antanut vähän motivaatiota englannin lukemiseen, pääsee vihdoin sitä kieltä käyttämään kunnolla.

IMG_6467 kopio

Tein myös hetki sitten tortilloja ruuaksi, nam! Mulla oli hieman valinnanvaikeus päättää mitä syön, koska en yhtään tiedä mikä olis hyvä vaihtoehto että saisin tän mahan kuntoon. No ainakin laitoin tortillan täyteen kasviksia vaikka toi ei muuten mikään terveellisin vaihtoehto olekkaan :D Oon myös juonut vettä enemmän kun laki sallii.. Toivon hartaasti että tää maha tulis kuntoon ennen torstaita, kokeessa on tuskin hirveen mukava olla kipeällä vatsalla..

Kuva otettu 28.6.2014 klo 21.32 #4 kopio

Tää kuva on jo vanha mutta kaivoin sen web-kameran kätköistä. Sini raukka pelkää sadetta ja varsinkin ukkosen jyrinöitä ja aamulla hän oli käpertynyt mun viereen peloissaan :( <3 Toi ihana karvapallero on ollut tänään siis mun seurana ettei mun ihan yksin ole tarvinnut olla!

3 kommenttia:

  1. ihania kuvia ♥ ja voiei, toivottavasti toi vatsakipu ei oo mitään vakavaa :(

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus, tykkään sun kirjotustyylistä ♥ useemminki vois olla tämmösiä arkisempia kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! :)
    http://combering.blogspot.fi/2014/09/saturdays-outfit.html

    VastaaPoista