maanantai 29. syyskuuta 2014

HERE AGAIN


Elossa ollaan! En oo viikkon ehtinyt oikeastaan edes kirjautua bloggerin puolelle, mun ajatukset on ollut nimittäin aivan muualla..ja oon niin onnellinen että viimeviikko on nyt ohi! Kerroin viime postauksessa mun vatsaongelmista ja varasinkin sitten tiistaiksi ajan lääkäriin. Sieltä mut passitettiin sitten päivystykseen, koska mulla epäiltiin umpilisäkkeen tulehdusta. Koko tiistai päivä meni siis lääkärissä istuen ja odottaen vastauksia että joudunko leikkaukseen yms. Mut vietiin sellaseen kirurgisen ostaston odotushuoneeseen koko illaksi ja olin ihan järkyttynyt ja itkua siinä pidätin koska ensinnäkin mulle annettiin heti sairaalavaatteet päälle ja oma sänky ja tajusin että jos joudun sinne jäämään yöksi niin mun kanssa on samassa huoneessa muutama muukin ihminen... tää oli mulle kauhea järkytys :'D Mulle on siis noi sairaalakäynnit aika tuttuja koska oon mun lyhyen elämäni aikana joutunut liian monta kertaa jäämään sairaalaan yöksi, esim viimevuoden kesänä munuaistulehduksen takia, jossa oli hengenlähtö jo aika lähellä... mä vihaan siis ylikaiken nukkua sairaalassa ja se on ehdoton ei jos mun kanssa on muita kärsiviä ihmisiä samassa huoneessa :'D No onneksi sitten päätettiin että mua ei leikata ja pääsin siinä puolenyön jälkeen väsyneenä ja kuumeessa lähtemään kotiin. Keskiviikkona mun piti mennä taas uudestaan kuitenkin lääkäriin ja tilannetta katsottiin uudestaan.. olo oli kuitenkin jo paljon parempi, joten taitaa tää vatsaongelma jäädä mysteeriksi :'D

 Mä olin koko alkuviikon poissa koulusta, mutta torstaina mä menin sitten koeviikon ensimmäiseen kokeeseen vaikka kuumeessa edelleen olin. Olin kuitenki todella helpottunut että nyt voin sitten odotella vaan paranemista ja jatkaa normaalia elämää, mutta ei. Perjantaina mä jouduin taas uudestaan lääkäriin ja mun kivat perjantaisuunnitelmat meni ihan pilalle ja aika meni taas siellä päivystyksessä istuessa... Onneksi mulla ei kuitenkaan ollut mitään vakavempaa, tulehdusarvot oli vaan jatkanu nousemistaan aikasemmasta, mutta kurkkukin oli tullut ihan järkyttävän kiepäksi joten ehkä jotakin flunssasta johtuvaa? Nyt kuitenkin oon paranemiseen päin, tosin selvisi että mulla on anemiaa joten siitä mä taidan seuraavaksi lääkäriin joutua.... ei oo kivaa :( Mutta nyt ainakin muistaa arvostaa taas sitä terveyttä, se ei nimittäin oo itsestäänselvyys ja sen voi menettää minä hetkenä hyvänsä!

IMG_6321 kopioIMG_6363IMG_6298 kopio

Tän postauksen kuvat ei kyllä sitten pätkääkään liittynyt tähän tekstiin, haha :D Mutta tuuppasin ne nyt tähän mukaan kun ne on lojunut jo vähän aikaa tuolla kuvakansioissa odottamassa julkaisuaan... Mutta nyt höpöttelyt sikseen mulla on nimittäin hirveästi luettavaa, onhan nyt kuitenkin koeviikko meneillään.

6 kommenttia:

  1. Oii anna, paljon vointeja&haleja sinne ja tsemppii hei kokeisiin ! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihana paljon haleja myös sinne! :*

      Poista
  2. voi eikä, kuten sanoit niin nyt ton tekstin luettua osaa kyllä arvostaa terveyttä. mulla kun on tosi harvoin mitään lääkärikäyntejä, kuumetta yms. saatko tohon anemiaan nyt sit hoitoa ihan ? ja hei paranemisii sulle tosi paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, terveys on yksi asia mistä kannattaa jokapäivä olla kiitollinen ! ja joudun käymään verikokeissa vielä uudestaan ja lähetään selvittämään sitä mistä se johtuu jos se ei liittynyt tohon mun sairasteluun, koska anemiahan voi olla merkki jostakin sairaudesta yms niin sen syy pitää selvittää :) kiitos!!

      Poista
  3. eikä! voimia hei :-) ja ihania kuvia!! mistä mekkos on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) Mulla on itseasiassa päällä mangosta ostettu paita ja bull&bearista ostettu hame mutta näyttää oikeastaan mekolta noi kaks yhdistettynä :D

      Poista