sunnuntai 7. syyskuuta 2014

BLUE WALL

IMG_5414IMG_5340 2

Uskokaa tai älkää, mutta kyllä, mulla tuli kylmä noilla vaatteilla. Vaikka mittari näyttää melkein 20 astetta, niin mä en ainakaan tuolla valitettavasti shortseilla/hameella tarkene :( Mutta kun sukkikset vetää alle ja neuleen päälle, niin kummasti se auttaa! Mä oon muuten tykästynyt viimeaikoina ihan hirmuisesti hameisiin, ja oonkin harmissani miksei mun kaapista löydy paria kappaletta enempää niitä. Nyt ilmat rupeaa kuitenkin sen verran viilentymään, ettei kaupasta viitsi raahata mukaan kesävaatteita. Oon kuitenkin yrittänyt ottaa kaiken irti viimeisitäkin auringonsäteistä ja käyttänyt hametta, koska pian täytyy tosiaan siirtyä puoleksivuodeksi niihin farkkuihin...
  IMG_5376IMG_5390IMG_5355 2

Katottiin eilen Makken kanssa Pako Alcatrazista, ja tykkäsin siitä oikeastaan tosi paljon! Leffa on 35 vuotta vanha, ja se herättikin mulle aluksi epäilyjä. Heitin kuitenkin epäilykset nurkkaan ja hyvä niin! Eli kaikki joilla on Netflix (ja miksei muutkin) niin kannattaa katsoa kyseinen leffa!

Loppupäivälle mulla ei ole oikeastaan mitään erityisiä suunnitelmia;  mun pitäisi avata koulukirjat ja tehdä huomisen läksyt ainakin nyt ihan ensimmäiseksi. Sen jälkeen mä ajattelin katsoa kaksi viimeisintä PLL jaksoa ja syödä kebab ranskalaisilla (iskä tuu jo!!). Toivottavasti pystyttäis tänään myös ottamaan Siirin kanssa Skype puhelu, en oo nimittäin kuullut tämän ihanan tytön ääntä kuukauteen!

1 kommentti:


  1. Sun blogi on tosi kiva :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista