maanantai 1. syyskuuta 2014

BANG BANG


IMG_5288 kopioIMG_5234 kopioNimetön-1IMG_5141

Ihanaa maanantaita kaikille! Mun maanantai on ollut kaukana ihanasta, ja oon niin onnellinen että selviydyin kotiin ja taidankin rentoutua tän loppuillan oikeen kunnolla! Tai no... ensiksi pitäisi kuitenkin syventyä fysiikan mielenkiintoiseen maailmaan, jihuuu. 
Tää on ollut just niitä päiviä kun tuntuu, ettei mikään onnistu: aamulla laitan itteni valmiiksi kauheassa kiireessä, hiukset ei tottele, en ehtinyt syödä aamupalaa, myöhästyin melkein bussista, ulkona liian kylmä ja vaihdan vaatteet viisi minuuttia ennenkuin pitäisi olla pysäkillä, rumat vaatteet, maanantai ylipäätänsä ärsyttää, en saanut aamukahvia ja meinaan nukahtaa tunnilla, maha huutaa ruokaa, tavarat lentelee lattialle, pahaa ruokaa koulussa ja viimeisempänä muttei vähäisempänä oon flunssassa.  Kaikista kamalinta on se, kun tunnilla nenä on aivan tukossa ja vuotaa, paperia ei ole lähettyvilläkään, oot pulpettien piirittämänä ja tunti kestää vielä noin 75minuuttia... ei näin. 
  IMG_5252Nimetön-2IMG_5269 kopioIMG_5202sIMG_5258 kopio

Mulla oli näissä kuvissa näkyvä asu päällä viime perjantaina, kun käytiin tyttöjen kanssa kattomassa sex tape, niinkuin edellisessä postauksessa jo mainitsin. Leffa oli ainakin mun mielestä hyvä, ja suosittelen käymään katsomassa! Niin ja multa pyydettiin postausta musta ja Makkesta, ja lupasinkin siinä kommenteissa että voisin tehdä viikonloppuna sen, mutta me tosiaan nukahdettiin Makken kanssa juuri sillon kun meidän oli tarkoitus tehdä jonkunnäkönen postaus, mutta tehdään se kyllä joskus toiste! :'D Nyt mä suuntaan läksyjen pariin!

4 kommenttia:

  1. Mikä kamera sulla on? :) ja mikä on sun lempi objektiivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on canon eos 550D! Tää on mun muistaakseni samallainen kuin 600D, siinä on vaan se kääntyvä näyttö mitä tässä ei oo :( ja suurin osa mun kuvista on otettu canon EF 17-40mm objektiivilla, ja tää on tosi hyvä koska laadun lisäksi hyvä puoli on se että tällä voi zoomata ja tää on laajakuvaobjektiivi! Eli ehkä tää on se lemppari, mutta tietty eri tilanteessa eri objektiivit on hyviä :)

      Poista