maanantai 25. elokuuta 2014

MY ROOM


Mulla ei ole ollut viimeaikoina mitään postattavaa, koska kameran muistikortti näyttää tyhjää ja siitä tää viikon tauko taitaa suurimmaksi osaksi johtuakkin. En vaan ensinnäkään jaksa ottaa kuvia, koska ei ole mitään kuvattavaa, ja pitkästyttävien koulupäivien jälkeen ei huvita seisoa kameran takana tai edessä.  Koulupäivät mennäänkin yleensä sillä tylsällä mustat farkut + nahkatakki yhdistelmällä ja kotiin tullessa jaksan vaan syödä ja nukkua... kiinnostavaa eikö? Viimeviikko ei muutenkaan ollut mulle mikään paras viikko, joten ei edes huvittanut avata konetta, miettiä läksyjä, treenata tai tehdä mitään muuta mitä pitäisi. Viikonlopunkin halusin viettää kunnolla enkä kantaa kameraa kainalossa.. Nyt kuitenkin alkoi uusi viikko ja ajattelinkin heti ottaa itteäni niskasta kiinni ja tulla postaamaan, koska mitä kauemmin viivytän tätä, sitä suurempi kynnys on tulla päivittelemään tänne kuulumisia uudestaan.

Multa oltiin aikasemmin pyydetty huonepostausta, ja kaivoinkin sitten koneen kätköistä kesällä otettuja kuvia mun huoneesta (paitsi jos joku tarkkasilmäinen huomaa niin yksi noista on talvella otettu ja esiintynytki täällä blogissa joskus).  Nää ei oikeen miellytä mua, siis kun mun mielestä mun huone on paljon kivemman näkönen mitä nää kuvat antaa ymmärtää :'D haha. Olisin myös halunnut tehdä tähän lisäksi vielä jonkunlaisen videopätkän jossa näkyis mun huonetta paremmin, mutta ehkä sitten joskus kun saan sen aikaseksi... laittakaa ihmeessä myös kommenttia jos on jotain toivomuksia mistä seuraavaks tulisin tänne höpöttelemään :) Nyt siis vielä muutama kuva mun huoneesta:

IMG_3086
IMG_3094
IMG_3120
IMG_5247
IMG_3128
IMG_3111

6 kommenttia:

  1. onpa ihana huone! ♥


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oooi ihana huone !! hei tee postaus susta ja makkesta ? ja tee kans se video !!!!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! joo voisin tehdä en vaan tiedä minkälaisen postauksen, mutta sanoin jo Makkel niin hänelle kävi ainakin niin tehdään ehkä viikonloppuna yhdessä jos jotain keksitään ja aikaseks saadaan :) ja ajattelin että teen sen huonevideon joskus parin kuukauden päästä etten tähän heti perään vielä mutta kyllä se joskus tulee !! :)

      Poista
  3. ooooi onks sulla iso sänky?tai siis minkä kokonen se on:D ja hei tee joku vaate video niiku kaikki tekee youtubeen kaikkii backtoschool vaate ideoita ni tee sellanen videolla?:-) oot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo se on ihan normaali parisänky oisko joku 160cm? Saa ainakin nukkua leveesti XD
      voishan sitä koittaa tehdä, mutta mun kaikki videot missä esiinnyn tuppaa vaan aina epäonnistumaan kun oon niin itsekriittinen :'D kiitoksia <3

      Poista