keskiviikko 6. elokuuta 2014

LITTLE CUTIE



IMG_3644IMG_3616

Mä oon rakastunut<3 Tapasin pari päivää sitten tollasen ihanan Serbiasta tuodun söpöliinin, Niinun. Niinu/Nina on siis mun tädin uusi 1-vuotias sekarotuinen koira, jota hän kävi ensiksi katsomassa Serbiassa sijaitsevassa koiratarhassa ja noin viikko sitten Niinu lensi lentokoneella tänne Suomeen. Rapsuttelin tota söpöliiniä ainakin tunnin meidän pihalla koska kattokaaa nyt häntä! Niin Söpö. Jos mulla olisi oma koti jo, niin ottaisin ehdottomasti Niinun mun luokse asumaan, ja lupasinkin sitten että Niinu voisi muuttaa mun kanssa asumaan jos on tarvetta, siis sitten kun joskus muutan omaan kotiin :-)

IMG_3652IMG_3624

Mun mielestä oli jotenkin tosi ihanaa kuulla, kun mun täti kertoi, että Niinu oli aluksi todella ujo ja pelokas kun he siellä koiratarhassa tapasivat, mutta nyt kun mä hänet tapasin niin eihän tosta uskoisi että ujo olisi koskaan ollut. Niinu tervehti mua heti iloisesti ja häntä heilui kuin viimeistä päivää ja hän oikein huokui onnellisuutta :') Ei yhtään ihme mäkin olisin onnellinen jos olisin päässyt kunnon kotiin sieltä koiratarhasta, koska niitä koiria on kuitenkin niin paljon eikä huomiota voi antaa kaikille vaikka hyvää työtä kuitenkin tietty siellä tehdään! Jos mä joskus hankin koiran itselleni, niin aion aika varmasti antaa kodin sellaiselle joka sitä todellakin tarvitsee, koska kodittomia koiria on kuitenkin valitettavan paljon ! :'(

4 kommenttia:

  1. Ihana söpöli! Ja tosi kiva nimi myös :')

    VastaaPoista
  2. Ei oo totta miten söpö!! Mun koirakuume tuplaantu just, ei triplaantu! Ja vitsit miten ihania kuviakin oot vielä saanut siittä! :) koko blogi on itseasiassa täynnä aivan upeita kuvia! Jään seurailemaan jatkossakin! :)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    Henna/Master of your own life

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se on ihan ymmärrettävää kun tollanen söpöliini on kyseessä! :') ja hän oli tosi kuvauksellinen eikä pelännyt kameraa ollenkaan, tosin kun meidän 7-vuotias koira :D kiitoskiitos ja käyn kurkkaamassa ! :)

      Poista