perjantai 15. elokuuta 2014

IMPERFECTION IS BEAUTY



IMG_9444 kopio

Huomaa kyllä miten koulu väsyttää, oon nimittäin ihan sanoinkuvailemattoman poikki tästä viikosta! Mun silmät meinaa väkisinkin painua kiinni ja taidankin tästä pian painua nukkumaan, sillä aikaa kun kaikki muut ovat viettämässä hauskaa aikaa Weekend festivaaleilla :'D Olisi kieltämättä itteäkin houkuttanut lähteä tonne bailabaila mutta ehkä sitten ensivuonna, jos lompakko vaan sallii :-) Mulla olisi tänään treenipäivä mutta ehkä mä luistan tällä kertaa. Tiedättekö sen olon kun kaikki voimat on hävinneet jonnekkin ja pystyt oikeen haistamaan ja maistamaan sen väsymyksen ja tunnette sen teidän silmissä ja kurkussa ja korvissa ja kaikkialla? hahah mitä mä selitän, mutta siis mulla on tällä hetkellä just tollanen olo :'D Nää kuuden tunnin yöunet ei selvästikkään sovi mulle..
  IMG_9451 kopio
IMG_9470 kopio

Kuvat on alkuviikolta kun kävin ensimmäistä kertaa Kian uudessa kodissa! Venlakin oli siellä ja tehtiin muffinsseja sekä juoruiltiin >:) Hahaa noei mutta hauskaa oli ja käytiin napsasemassa parit kuvat! Mikä näistä kolmesta otoksesta on teidän mielestä onnistunein?

4 kommenttia:

  1. toi vika kuva on näistä mun lemppari! :-) kaunis oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munkin mielestä se on ehkä parhain :) kiitos!

      Poista
  2. kaikki on ihan täydellisiä ! oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista