tiistai 19. elokuuta 2014

I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER


siniIMG_4564 kopioIMG_2413 IMG_0810 IMG_9353IMG_3447IMG_2884IMG_0021IMG_3600IMG_3781IMG_3753

Siinä viimeiset sekalaiset kuvat kesältä, olkaapa hyvät! Mä en oo oikeastaan melkein yhtään harmissani kesän lopusta, koska saatiin kuitenkin tänä vuonna ihka oikea kesä, ja oon siitä jo tarpeeksi ilonen :) Nyt helteiden jälkeen viileemmät ilmat on itseasiassa ihan kivoja, jos ei siis lasketa mukaan niitä aamuja, kun joutuu taas kerran miettimään, että miten onnistuisi saapumaan kouluun meikit naamalla.. haha. 
Tänään mulla oli koulukuvaus, ja en osaa yhtään sanoo onnistuko vai ei, mutta sanon kuitenkin että ei. Otettiin myös kaverikuva tyttöjen kanssa punasilla huulilla ja valkosilla paidoilla, ja sitä mä odottelenkin jo innolla! Toinen juttu mitä mä odottelen on kirje exploriukselta, ja oonkin tässä jo viikon ajan selannu meidän posteja innokkaana läpi.... kai se sieltä tulee? 

Nyt mä suljen koneen ja voisin mennä kuntopyöräilemään (kuullostaa mun korvaan joltain mammojen kuntoutushoidolta:D) ja sen jälkeen tehdä läksyt kun tällänen superahkera koululainen oon ... Kuuden aikaan oon sopinu olevani Makken kanssa, joten pian tulee kiirus eli joudun nyt päättämään tän tylsän teksin tähän, pus ihanat<3

2 kommenttia: