keskiviikko 13. elokuuta 2014

GRAFFITI WALL



IMG_4505 kopioIMG_4388 kopio
IMG_4462 kopio

Makke on nyt meillä ja hän nukahti tohon sängylle ja vaikka kuinka oon yrittäny sitä herätellä niin aina se onnistuu nukahtamaan uudestaan.... no päätinkin sitten tulla lisäämään tänne muutamat vanhat kuvat ja kirjottelemaan kuulumisia. Koulut on nyt siis alkanut ja nyt on tän lukuvuoden ensimmäinen kunnon päivä pulkassa. Huhhuh että unirytmi on sekasin, ei voi muuta sanoa. Tänään mulla onneksi loppu koulu jo yhdeltä, ja suuntasinkin suoraa stockan kahvilaan Exploriuksen vaihtohaastatteluun! Sain siis maanantaina soiton kesken mun ja Ampun leffahetken ja olinkin ihan paniikissa että nyt sieltä soitetaan :'D "Rohkeana" tyttönä mä vastasin ja sovittiinkin heti keskiviikolle haastattelu. Mä en osaa yhtään sanoa miten se meni... kai ihan hyvin? No ainakin tää haastattelija sanoi lopuksi että kyllä uskoo mun näillä tiedoilla pääsevän mukaan, tai jotain sinnepäin... jee oon helpottunut, nyt vaan ootteleen sitä hyväksymiskirjettä (jos se siis ikinä edes tulee :'D). Oon kieltämättä aika ylpeä itestäni että oon saanu kerranki jotain aikaseksi, hehe.

IMG_4405 kopioIMG_4467 kopioIMG_4335 kopio

Huomenna olis taas siis koulun aika, eih. Tai no koulussa on ihan kivaa, mutta ne herätykset on jotain niin järkyttävää. Tänään mun ei tosin tarvinnut herätä herätyskelloon, koska heräsin kesken ihanien unien kauheaan salamointiin, enkä sitten saanut enää unta niiden jyrinöiden keskellä. Mä itseasiassa rakastan sadetta, mutta ajatus siitä että joudun lähteä kouluun kaatosateessa ei houkuta. Tänään iskä pelasti mut, mutta huomenna mä saavun kouluun luultavasti märkänä kuin uitettu koira, en nimittäin omista edes sateenvarjoa :'(

2 kommenttia:

  1. voi apua! ♥ nää sun kuvat on aina jotain niin upeeta ja oot ihan mielettömän kaunis ♥

    VastaaPoista