perjantai 29. elokuuta 2014

EVERYDAY OUTFIT


IMG_4776IMG_4620Nimetön-2 JACKET FROM H&M / SHIRT FROM CARLINGS / JEANS DR.DENIM / SHOES NIKE AIR FORCE

Tulin pikaisesti päivittelemään tänne kuulumiset, mennään nimittäin tyttöjen kanssa leffaan kattomaan Sex tape ja mun pitäis ihan justiinsa lähteä keskustaan päin. Onko joku teistä nähnyt kyseisen leffan ja mitä ootte tykänneet? Mä taisin käydä elokuvissa viimeksi tammikuussa kattomassa Paranormal Activityn Siirin kanssa... huh aika menee niin älyttömän nopeesti. Niinku yleensä, oon melkein enemmän innoissani niistä karkeista mitä tuun sulvomaan mun mahan täyteen kuin siitä leffasta, koska aah karkit on parasta!

Ylemmissä kuvissa näittekin jo minkälaisista vaatteista mun kouluviikot koostuu. Mä tykkään toisaalta laittautua tosi paljon kouluunkin ihan vaan itteäni varten, mutta tää viimepäivien kiire ja väsymys saa mut valitettavan usein painamaan torkkua aamusin ja vetämään ensimmäiset vaatteet päälle mitä vaatekaapista vastaan tulee.. kuullostaako tutulta? Musta vähän tuntuu etten oo yksin tän asian kanssa, mutta nyt lopetan nää höpinät, laitan itteni valmiiksi ja kiiruhdan keskustaan päin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti