lauantai 9. elokuuta 2014

END OF SUMMER



IMG_4247 kopioIMG_4270 kopioIMG_4273 kopio

Nyt vietetään kesäloman viimeisiä päiviä. Mulla alkaa tiistaina koulu ja tänään jotenkin iski yhtäkkiä kauhean haikea olo. Siis oliko se kesä nyt tässä? Oon yrittänyt viimeisiin päiviin asti olla miettimättä koulua, ja tilasin tänään vasta tulevan jakson kirjatkin.. toivottavasti saisin ne keskiviikoksi. Tänään mä vihdoin ja viimein lähetin myös hakemuksen vaihto-oppilas haastatteluun (jes sain sen vihdoin aikaseksi!!) ja voiapua mua jännittää nyt jo ihan hirveestiii :'D Mietinkin tässä jo että jos mua kerran jännittää näin paljon jo yks haastattelu, niin miten mä ikinä voin lähteä yksin toiselle puolelle maapalloa ? En oo kyl mikään mahtava puhumaan englantia, joten saa nähdä otetaanko mua edes mukaan.. haha.

Eilen mentiin Jennyn kanssa Aurafestin ulkopuolelle kattomaan Eveä ja Siiriä ja myöhemmin nähtiin muitakin kavereita! Käytiin myös kesän viimeisellä (ja ensimmäisellä) kebabilla :D Tulinkin sitten joskus vähän ennen yhtä kotiin ja olin suunnitellut että tekisin yöllä sitä läksiäisvideota mutta tietty mä ehdin nukahtaa.. Tänään Makke tulee meille yöksi ja huomennakin on kaikkea tekemistä ja näen myös illalla Siirin nopeasti viimeistä kertaa puoleen vuoteen ! :'( Mä koitan siis tehdä sen videon mahdollisiman nopeasti mutta voi kyllä mennä vähän kauemmin mitä ensiksi aattelin, mutta kyllä mä sen ensviikon aikana koitan lisätä tänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti