sunnuntai 3. elokuuta 2014

CHILL OUT





siiri8IMG_3181 kopioIMG_3334Nimetön-2

Värjättiin tossa lähiaikoina Siirin kanssa mun hiukset vähän tummemmiksi, mutta en huomaa näissä kuvissa juurikaan eroa entiseen, tosin kuin peilistä katsoesssa. Oon tyytyväinen tähän uuteen väriin, mutta ärsyttää, että mun hiukset loistaa melkein aina sitä vanhaa väriä, niinkuin tänkin värjäyksen jälkeen... En ymmärrä mistä tää johtuu, ehkä mun hiuksiin ei vaan tartu väri kunnolla :( Haluaisin että mun hiukset olis enemmän kylmään kuin lämpimään sävyyn taittavat, mutta tää ei onnistu koska toi vanha hiusväri loistaa aina sieltä alta ! Argghh aattelin että kokeilen tässä joku päivä laittaa Biozellin mustan color mask -sävytteen päähän, jos vaikka sillä saisin peitettyä ton läpikuultavan värin... toivottavasti ei tuu ihan mustia hiuksia :D
IMG_3298Nimetön-153840x2160 kopio 2

Pari tuntia sitten Makke lähti kotiin , hän oli nimittäin meillä yötä. Mun oli tarkoitus olla myös Siirin kanssa tää ilta, mutta hän lähtikin Helsinkiin joten taidan nyt levätä ja viettää tän sunnuntai-illan vaan kotona :-) Seuraava viikko eli kesäloman viimeinen viikko olisi täynnä suunnitelmia, ja mulla taisi loppua tän kesän valvomiset ja nukkumiset tähän, koska mun olis tarkoitus vahtia ensviikolla pikkuveljeä pienellä palkalla kun en kesätöitä saanut ja vanhemmilla alkaa työt ..  Mutta nyt mä taidan siirtyä kattomaan viimeisen jakson Orange is the new blackin toista kautta, ääks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti