tiistai 5. elokuuta 2014

BREAK FREE




IMG_341xs4IMG_3523Nimetön-1IMG_3508IMG_3528

Näyttääpä mun hiukset epätasasilta :D En oo aikasemmin edes huomannut että ne noin epätasaset on, tai sitten ne on vaan jotenkin hassusti näissä kuvissa. Tosin kävin kampaajalla viimeksi kuudennella luokalla ja oon sen jälkeen leikannut hiukset itse ja todennut sen paremmaksi vaihtoehdoksi, koska kampaajat leikkaa aina liikaa (okei, ei saa yleistää, mutta siis ne missä mä olen käynyt) ja hinnatkin on pilvissä.. tietty jos jotain vähän erikoisempaa aikoo tehdä niin kampaaja on varmasti suositeltava vaihtoehto. Haha on mullakin puheenaiheet.. kaikilla on varmasti kiinnostuskiikaritkin jo silmillä :')

Nyt mulle tuli mieleen toinen asia mistä voisin saarnata, nimittäin kirjastokirjojen myöhästymismaksuista! Mua ärsyttää ihan älyttömästi että oon onnistunut keräämään ittelleni melkein kolmenkymmenen euron laskun joidenkin pakollisten koulukirjojen takia. Seriously. Koulun takia menetän kolmekymmentävituneuroa kirjastolle ??? sillä sais ostettua mäkkäristä vaikka kolmekymmentä kuuluisaa euron juustoa, mutta ei kun mä annan kirjastolle tosta noin vaan rahaa ja en edes ollut saanut mitään kirjettä/viestiä/sähköpostia (ehkä sain mutten ollut vaan huomannut :'D), paitsi päivä sen jälkeen kun olin palauttanut ne kirjat...argghhhhg.  Ei tästä kai voi kuin syyttää omaa huolimattomuuttaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti