tiistai 22. heinäkuuta 2014

SUMMERTIME





hamppariIMG_1551 jääkahviIMG_1487IMG_1082IMG_1478IMG_1598IMG_1619

Muutama julkaisematon kuva tältä kesältä :-) Mulla on kulunut viimepäivät tosi kivasti! Ollaan asusteltu taas muutama päivä veljen kanssa kahdestaan kotona, mutta yrtiän saada tänne aina jonkun yöksi ettei tarvi yksin olla jos veli ei satukkaan tulemaan kotiin :D Viime perjantaina Jenny ja mä otettiin tavotteeksi valvoa koko yö niinkuin joka kesä tehdään. No, miten siinä sit kävikään? mä nukahdin jo joskus viiden aikoihin...hups. Oltiin ihan kakat housuissa täällä kun ketään muuta ei ollut kotona koko yönä ja meidän mielikuvitus alkoi vähän laukkaamaan, heh :'D Aamulla yhdeksän ja kymmenen aikoihin Anton ja Makke tuli pitämään meille seuraa ja katottiin madhouse, syötiin ja pelattiin korttia:D Siis mä rakastan korttipelejä, ne on oikeesti hyvää ajanvietettä! Tosin oon huono häviäjä joten en oo mitään hauskinta peliseuraa jos satun häviämään. Pelattiin siis unoa ja lisättiin siihen vähän kilpailuhenkeä tekemällä meidän jääkaapin antimista aina häviäjälle "herkullinen" ruoka-tai juomasekoitus :-D Illalla tehtiin Makken kanssa Muchos nachoja, ja oli tosi hyvää ja varsinkin täyttävää! En olis ihmetelly jos mun maha ois revenny tosta ruokamäärästä..huhhuh. Eilen Siiri tuli puolestaan meille yöksi ja tehtiin ihan yli-ällöttävä Oreo kakku, jota syödessä olisin voinut luvata, etten enää ikinä koske herkkuihin (tällänen on siis hyvin harvinaista multa). Nyt se odottaa meidän jääkaapissa tulevansa syödyksi, mutta luultavasti se päätyy roskikseen..

Ulkona näyttäis olevan tosi kiva ilma, joten en viitsi enempää aikaa kuluttaa tähän tekstin tekemiseen vaan suuntaan mun nokan kohti aurinkoa! Aateltiin vähän illemmalla grillailla Makken kanssa tossa pihalla ja pelata taas vähän korttia.  Toivottavasti osataan käyttää meidän kaasugrilliä eikä sytytetä taloa tuleen :D Muistakaa tekin nauttia tosta auringosta vielä kun voi!

2 kommenttia:

  1. miten lähel asut kaupunkii ? ja tee houne tai joku talo postaus !!! ja sun jalat :o haluun ne ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asun lähel kupittaan puistoo eli ehkä n. 2-3km keskustasta ja oon miettinytkin että tekisin ainakin huonepostauksen!! haha kiitoskiitos! :)

      Poista