keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

SITTING ON STAIRWAY




IMG_0906IMG_0957IMG_0847

Ai että mun on vielä pakko kerran sanoa että rakastan noita kenkiä! Ne saa asun ku asunki näyttämään hyvältä ja jalat paljon kivemmalta sekä mulla ainakin kasvaa itsevarmuus kattoon kun pistän edes vähän korkoa omaavat kengät jalkaan! Mun mielestä toi asukokonaisuus osu muutenkin täysin nappiin vaikka itse sanonki :-D

IMG_0914IMG_0978IMG_1022IMG_0877SHORTSDRESS FROM SPAIN / SHIRT FROM H&M / SHOES FROM BERSHKA / BAG FROM PIMKIE

Mulle on iskenyt yhtäkkiä pieni flunssa näin keskellä kesää.. saan näköjään pienestäki kylmettymisestä vuotavan nenän ja siks tuntuukin että oon ympäri vuoden nuhassa. Ärsyttävää. Nyt parin päivän jälkeen mun kurkkukipu on onneksi lieventynyt, mutta edelleen olo on kuitenkin tosi voimaton ja nuhasta en sitten pääse eroon millään :'D
Flunssasta huolimatta mulla on nyt tosi kiva viikonloppu takana! Vanhemmat ovat olleet mökillä koko viikonlopun niin oon yksin asustellu kotona sunnuntaihin asti, jolloin mun veli tuli Ruotsista Suomeen ja viime yönä mun vanhemmatkin palasivat mökiltä. Yksin mun ei oo tarvinnut täällä onneksi olla, koska Makke on ollut meillä perjantaista maanantaihin yötä ja kaverit ovat myös tulleet meille mun seuraksi! Makke oli lauantain ja sunnuntainkin ruississa niin tehtiin siis ihan omia juttuja päivisin mutta yöt ja aamut oltiin yhdessä :-)

En oo tainnu vielä ikinä mainita täällä, että mut löytää myös instagramista nimellä annakatariiiina , eli käykää ihmeessä kattomassa ja seuraamassa jos kiinnostaa!

4 kommenttia:

  1. oot täydellinen! <3 ootko muuten täysin suomalainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en nyt menis niinkää sanomaa mut kiitos paljon! :) ja juu oon!

      Poista
  2. Vautsi, kaunis tyttönen ja mikä ihana tyyli <3

    VastaaPoista