sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

NIKE AIR FORCE




kengätnikekengätnike2

Käytiin muutama päivä sitten Makken kanssa Ikeassa syömässä, jonka jälkeen suunnattiin Myllyyn shoppailemaan. Mulle tarttu mukaan Stadiumista nää ihanat Nike air forcet, ja oon täysin myyty <3 Mun kengänkoko on yleensä 39, mutta jouduin ottamaan 40 koon, koska kaikki muut olivat loppuneet eli sain viimeisen kappaleen koko kaupasta! Myyjä kuitenkin sanoi että nää on yleensä pieniä kokoja, eli nää on itseasiassa melkein sopivat :) Hintakaan ei ollut paha, vain 80e (olisin odottanut että maksaisi vähintään 100e!)   Kun pääsin kotiin laitoin nää heti jalkaan enkä halunnut ottaa pois enää, joten kävelinkin nää pari tuntii jalassa :'D Kengät on päässeet uloskin jo ennen näitä kuvia kerran käyttöön, ja mä vähän veikkaan että  nää tulee syrjäyttämään mun muut kengät mennen tullen!

  kuoretnike

Toinen juttu minkä kiikutin Myllystä kotiin, oli nää prismasta löytyneet Niken iphone 4 kuoret! Yksinkertaiset mutta hienot, siitä mä tykkään! Kaikenlisäks nää oli alennuksessa, jolloin hintaa oli vain 5e, joten enhän mä voinut näitä kauppaankaan jättää!

Mulla ei oo oikeastaan aikaisemmin edes ollut paljoa Niken tuotteita, nyt pitäisi vielä hankkia lenkkarit ja urheilulginssit ja aloittaa lenkkeily :'D Oon päättänytkin että elokuussa mä alotan oikeen kunnon treenaamisen, ja tällä kertaa oon päättänyt pitää tästä päätöksestä kiinni ja lujaa !!! :D

2 kommenttia:

  1. EIKÄ ihanat oon halunnu kans tollasset jo piiitkään!

    VastaaPoista