tiistai 15. heinäkuuta 2014

IPHONE PHOTOS




Nimetön-1Nimetön-2a

Toukokuussa alkoi kesäkelit ja mittari näytti noin +25 astetta. Viimeinen koeviikko oli vielä edessä, mutta se hurahti onneksi nopeesti auringossa makoillen... ja mä onnistuin polttamaan selän kiitos niin "kiinnostavien" koulukirjojen. Tytöt tuli meille myös koeviikon aikana rentoutumaan ja ottamaan aurinkoa, sekä parit tyttöjenillatkin pidettiin. Niin ja toukokuussa juhlittiin myös Maisan 17-vuotis synttäreitä pienellä porukalla grillaillen ja nauttien ensimmäisitä lämpimistä keleistä ! :-)

Nimetön-3bNimetön-4


Vihdoin kesäloma alkoi ja juhlistettiin lukion ensimmäisen vuoden loppua, vaikka ei se kyllä mikään ihmeellinen syy juhlimiseen oo verrattuna 9lk päättäreihin minä päivänä toi toinen kuva onkin otettu :-) Kesäloman heti ensimmäisinä päivinä mentiin tyttöporukalla Kialle tekemään frozen yogurttia ja myöhemmin tultiin meille ottamaan aurinkoa! Mä myös vahdin pikkuveljeä ensimmäisen viikon ja kuskailin häntä yleisuhreiluleirille, ja tän ansiosta sain vähän rahaa Espanjan matkaa varten !
  Nimetön-6Nimetön-5

Yhtenä viikonloppuna päätettiin lähteä Jennyn kanssa pienelle risteilylle Tukholmaan ja takasin. Oli aika tosi outo matka, mutta hauskaa oli! Siiri halusi paljastaa hänen sisäisen leipurinsa yhtenä yönä... oli kieltämättä ehkä parhaita mokkapaloja ikinä.. :-D Yks viikko olin myös pari yötä peräkkäin Makken luona yötä, ja heillä ei ollut ketään kotona niin saatiin olla ihan kahden kesken koko talossa. Oli ihanaa "asua saman katon alla" :-)

Nimetön-7Nimetön-9Nimetön-8

Kesäkuun puolessavälissä lähdettiin Espanjaan, ja näitä postauksia onkin näkynyt täällä blogissa jo pariin otteeseen :-D En oo kuitenkaan tainnut vielä kertoa täällä, että Siiri oli matkalla samaan aikaan mun kanssa ja oltiin yhdessä rannalla ja vesipuistossa yms. Tää oli jo kolmas kerta Siirin kanssa Espanjassa, sillä meidän molempien perheillä on Fuengirolassa "kesäasunnot" ja ollaankin molemmat   aina kesäkuussa tuolla! Espanja on vähän niinkuin toinen koti jo mulle,  mutta kuitenkin paikka missä voi unohtaa kaikki murheet hetkeksi ja ottaa rennosti :-)

Nimetön-10Nimetön-11

Juhannuksena mä palasin Suomeen ja en ehtinyt olla paria tuntia pidempään kotona kun lähdin jo viettämään Juhannusta Venlan mökille Nauvoon. Siellä asusteltiin sitten pari päivää ja viimeisenä yönä me alettiin rakentamaan 1000 palasta koostuvaa palapeliä, ja päästiin nukkumaan vasta viiden aikoihin. Oli kieltämättä kiva herätä sitten aamu yhdeksältä ja valmistautua kotimatkalle.. Heinäkuun alussa oli Ruisrock ja toi on tosiaan ainut kuva mitä sinä päivänä tuli otettua. Musta tuntuu että kaikki muuta aina ottaa hirveesti kuvia ja mulla on kaikkien hauskojen päivien jälkeen yks kuva kännykässä, vaikka se kännykkä on kulkenut kokopäivän mun kädessä ja akkukin on päässyt loppumaan :'D Niin ja toi koira oli niin söpö etten voinu vastustaa sen lisäämistä tänne! Oltiin Jennyn kanssa juuri lähdössä Sittarin pihasta ruokaostoksien jälkeen ja sitten kun juttelin  Jennylle ja katsoin häntä niin alko naurattamaan kun tollanen ihanuus katsoo mua suoraan silmiin niinkuin kuuntelis mun juttuja korvat pystyssä :'D

Nimetön-12Nimetön-13

Viimepäivinä on taas ollut tosi lämmintä, ja oon rentoutunut porealtaassa enemmän kuin laki sallii! Makke on ollut meillä kans nyt heinäkuussa paljon yötä, sillä mun vanhemmat ovat olleet poissa kotoa enkä oo halunnut nukkua yksin x) Sunnuntaina mun vanhemmat lähti pienelle reissulle Ahvenanmaalle, ja eilen herättiin yhden aikaan Makken kanssa, syötiin aamupalat ja ruvettiin siivoamaan meidän taloa oikeen urakalla äidin pyynnöstä! Siivottiin sellaset 5h ja unohdettiin jopa syödä välissä, mutta palkaksi saatiin siitä sitten vähän rahaa meidän yhteiseen kassaan eli käytetään niitä rahoja mitä kerätään yhdessä niin yhdessä ! Käytiinkin sitten siivouksen jälkeen mäkkärissä ostamassa melkein kahdellakympillä ruokaa :'D


Sellanen kesä mulla on siis tähän mennessä ollut! Loppukesälle mulla ei ole mitään erikoista ohjelmaa, mutta ollaan suunniteltu kavereiden kanssa mökkireissua Vaasaan.. saa nähdä mitä tulee viel käymään :-) Tänä perjantaina meinasin myös lähteä Espanjaan uudestaan, mutta päätinkin sitten jäädä kotiin koska mua ei jotenkaan houkuttele loma äidin, iskän ja 6-vuotiaan pikkuveljen kanssa joka haluaa taas miljoonannen kerran kiertää kaikki huvi- ja vesipuistot :'D Vuoteen en kyllä valitettavasti tuu varmaan sinne pääsemään, koska meillä olisi ensi joululomalle suunnitelmissa vähän isompi matka! Siitä sitten lisää myöhemmin :)

8 kommenttia:

  1. Mistä toi ''trying my new shirt'' - kuvatekstin omaava paita on ostettu ? :)

    VastaaPoista
  2. ootan nykyää aina sun uusii postauksii ku kuuta nousevaa! oikeesti oot niin täydellinen <3 mitä muuten harrastat ja miten pysyt noi hiton hyvässä kunnossa?! ja kui pitkä oot? meinaa sun jalat on perfecto <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ihanasti sanottu :D <3 ja en oo harrastanut 2 vuoteen mitään mutta ennen kesää mä urheilin ihan itekseni ja treenasin lihaksia pari kertaa viikossa, mutta nyt kesällä se on vähän jäänyt ;D mut en kyl sanois että oon missään hirveen hyvässä kunnossa oon ehkä hoikka mutta mulla on esimerkiksi paljon selluliittia jota vihaan yli kaiken!!! ja muutenkin vois olla enemmän lihasta:D mut mä syön TODELLA epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti, ja välillä ihan hirveästi ja joinakin päivinä pari leipää vaan :'D että taitaa olla tää vaan geeneissä ja oon n.172-173 cm :)

      Poista
  3. Semmonen juttu vaan, että oletan että tarkoitit noissa parissa kuvassa että makoilet eli se olisi 'laying' koska 'lying' tarkoittaa valehtelua. Ei ehkä kannata kirjoittaa kuvatekstejä englanniksi jos ei ole täysin varma mitä ne tarkoittavat. Muuten kyllä kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hups pitäis tosiaan olla vähän tarkempi jos kirjoitan englanniksi, mutta eipä se nyt niin vakavaa ole:) kiitos!

      Poista