torstai 31. heinäkuuta 2014

I'M A MESS




IMG_3031aIMG_2997IMG_2945IMG_2955 kopioIMG_2983 kopio

Ulkona on hurja ukkosmyrsky ja meidän talon edessä on kirjaimellisesti tulva. Tästä mä tykkään. Entiie miks, mutta myrskyissä on jotain mikä kiehtoo mua ja sateen ropina on ihanaa kuunneltavaa ! Kaikki ei oo kuitenkaan samaa mieltä mun kanssa, nimittäin Sini (koira) on peittojen alle kietoutuneena ja tärisee ihan hysteerisenä, voi raukkaa :'D

Meidän piti lähteä viikonloppuna Vaasaan mökille Siirin ja Jennyn kanssa, mutta tuli mutkia matkaan joten se taitaa kuitenkin jäädä tältä kesältä :( Muttaa ensi maanantaina mulla loppuu herkuttelu ja alotan päivittäisen treenaamisen! Sallin ittelleni kuitenkin kokiksen, en vaan pysty olla ilman sitä!! Tietty lightilla mennään kun niin superterveellinen oon :'D Tänään käydään Makken kanssa vielä syömässä varmaan jossain oikeen kunnon roskaruoka pikaravintolassa ja vedetään meidän massut täyteen ruokaa ja heitetään hyvästit roskaruoalle. Herkutellaan yhdessä nimittäin yleensä aivan liikaa sekä röhnötetään sängyllä... tai no  musta tuntuu että oon joku ihmeen ruokamagneetti ja mun kanssa ollessa syödään aina ja röhnötetään sängyllä, oli sit kyseessä ketä vaan :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti