perjantai 4. heinäkuuta 2014

BLACK & WHITE




IMG_0756IMG_0729IMG_0591IMG_0475IMG_0691IMG_0749IMG_0665
Shirt from Pimkie / Trousers from Spain / Shoes from Berhska

 Aah mä vaan rakastan noita kenkiä niin paljon <3 Mulla on ollu tässä viimepäivinä kauhea kiire juosta paikasta toiseen ja stressäkin on hiukan ollu vaikka eihän lomalla pitäis stressata.... Oon käynyt hoitamassa keskustassa pakollisia asioita ja siinä samalla mulla on tarttunut mukaan pieniä heräteostoksia, jonka seurauksena oon tietenkin ahdistunut pankkiautomaatilla nähdessäni mun pankkikortin vaan tyhjenevän ja tyhjenevän...hups.

Mutta tänään alkaa vihdoin ja viimein ruisrock! Mulla on ollut tässä hirveää epäröintiä että meenkö vai en ja päivien määräkin mitä oon aatellu mennä on ehtiny vaihdella jo monet kerrat. Eilen mä kuitenkin kävin hakemassa lipun perjantaille eli tälle päivälle! Harmittaa vähän, olisin nimittäin halunnu mennä kaikkina päivinä... Noh, ei se mitään koska oon kuitenkin aivan varma että mulla on ihana ja vähän erilainen viikonloppu edessä vaikka en Ruissiin menekkään lauantaina ja sunnuntaina! Nyt mä kuitenkin voisin ruveta miettimään näin viimetingassa (yllätysyllätys) sopivaa asua tälle päivälle ja laittamaan itteäni valmiiksi.   Onko joku teistä tulossa myös Ruisrockiin ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti