lauantai 26. heinäkuuta 2014

A WALK IN THE FOREST




IMG_1754-PalautettuIMG_1668-PalautettuNimetön-1IMG_1782-PalautettuIMG_1656-Palautettu

Mulla on luonnoksissa pari julkaisematonta postausta viimepäiviltä, ja siks tulikin valinnanvaikeus minkä julkaisen ensimmäisenä. Nää kuvat on joskus alkuviikolla otettuja, ja tykkään itse ainakin näistä tosi paljon !
Oon ruvennu tässä viimepäivinä kiinnittämään huomiota yhteen asiaan, joka samalla naurattaa että ärsyttää. Eli jos ette oo vielä huomanneet, niin mulla on melkein aina ponnari kädessä! :'D Se on pakollinen mukaanotettava juttu minne ikinä meenkään, ja sen takia mun on laitettava se aina käteen koska jos laitan mihin tahansa muuhun paikkaan, niin se häviää... noh, tietty mä sit unohdan ottaa sen pois kameran takana ollessa ja ne on oikein edustavan näkösiä kuvissa, heh.

Uusia postauksia on tulossa tiuhaan tahtiin luultavasti, mulla on nimittäin tältä viikolta paljon kuvia joita en oo kuitenkaan kiireen takia ehtinyt tulla lisäilemään. Oon koko viikon viettänyt melkein jokaisen hetken poikaystävän tai kavereiden kanssa, joten aikaa koneella olemiseen ei ole oikeen ollut. Tänään mun vanhemmat kuitenkin palasivat kotiin matkalta, joten jatkuva yökyläily saa nyt loppua tähän ja mulla on enemmän aikaa tulla tännekin kirjoittelemaan (ja pääsen jatkamaan mun uuden lempisarjan kattomista, joka on orange is the new black!)

4 kommenttia:

  1. sun kasvot on tydellisyyttä hipoavat! lueskelin sun postauksia taino itseasias koko blogin läpi ja nyt mul on kauheesti inspiraatiota asuihin ja muuhun! aaah oon iha rakastunu <3 :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikäää sä sait mut iloseks! :D ihanaa että tykkäät ! <3

      Poista