maanantai 30. kesäkuuta 2014

THE LAST PIECE OF SPAIN




897 Ensimmäisen päivän ostoksia. Oon pitkään jo tarvinnut uuden juomapullon ja toi vaalenpulanen yksilö löytyi Primarkista ja oli kyllä niin söpö etten voinu jättää hyllylle lojumaan! Sama homma toistui noissa kuorissa; tiesin että ne ei sovi mun mustaan iphoneen, mutta mun oli pakko ostaa ne silti.. olihan ne vain muutaman euron ja niin suloset x) Mulla on ollut myös pitkään uusi ripsari ostoslistalla ja nyt vihdoin sain sellasen ostettua, mutta tietty babylips tarttui mukaan matkalla :'D

IMG_9412IMG_9403 Tälläseltä näytti mun aamiainen lähes päivittäin, nam! Tosin noi sämpylät vaihtu sulatettua juustoa sisältäviin croisantteihin jotka onkin jo pitkän ajan kuulunut mun aamupala lautaseen tuolla Espanjassa! Kai sitä lomalla saa herkutella?

IMG_0016 Nyt kun tuli puhe herkuttelusta, niin tulihan sitä nautittua parit jätskitkin... siis frozen yogurtit ! Mä rakastan yli kaiken pistää frozen yogurtin päälle kaikkea suklaista! Ne sopii vaan jotenkin niin hyvin yhteen, että en pysty enää maistamaan mitään muuta lisuketta, toi on vaan nii hyvää!

6765 Tässä tais olla nyt viimeinen kuva musta Espanjassa mitä tuutte vähään aikaan näkemään. Mua jotenkin ahdistaa hirveesti olla kuvattavana julkisilla paikoilla, se on vaan niin häiritsevää kun ihmiset kattoo! Sen takii haluunkin ettiä aina mahdollisimman rauhallisen kuvauspaikan :'D En muutenkaan oo yhtään kuvauksellinen ja huidon aina kameran edessä ja vaihtelen asentoja, ja sen takia suurin osa kuvista onkin heilahtaneita tai mun ilme ei oo julkasukelponen. Tässäkin kuvassa yllätysyllätys mun käsi on heilahtanut...

IMG_0046IMG_0055 Burger Kingissäkin tuli käytyä matkan aikana enemmän kuin kerran. Mun suosikiksi on tullut Long Chicken -ateria, vaikka uskon kyllä että tykkäisin monesta muustakin... Mä vaan oon tällänen että kun maistan jotain ja tykkään, niin mun on enää vaikea kokeilla uutta koska pelkään että jos kokeilen jotain toista, niin en sitten tykkääkkään siitä ja rahat on menny hukkaan... :D

IMG_9748 Tästä mulla ei oo oikeen mitään sanottavaa, mutta noiden kukkien väri on niin ihana että oli pakko lisätä tääkin tänne ! Mä niin toivoisin että Suomestakin löytyis palmuja ja kaikkia ihania kasveja...Vaikka onhan tää Suomenkin luonto omalla tavallaan kaunis.

IMG_9993Nää ruokakuvat ei sitten lopu koskaan :'D Mutta siis käytiin syömässä Mister Noodles nimisessä paikassa, ja mä suosittelen ehdottomasti kaikkia käymään siellä! Muutama vuosi taaksepäin oltiin Fuengirolan keskustassa shoppailemassa ja siinä sitten nälän iskiessä ruvettiin etsiskelemään sopivaa ruokapaikkaa. Päädyttiin sitten Mr Noodelsiin ja siitä päivästä lähtien ollaan jokaisella Espanjan matkalla käyty siellä!

Siinä oli siis sitten viimeiset kuvat Espanjasta. Tosin mä lupailin sitä videopostausta ostoksista, ja sen mä myös otinkin. Mä vaan en pystynyt kattomaan itteäni joten video lähti roskakoriin.. hups. Ehkä mä vielä uskallan ottaa uudestaan toisen videon...ainakin sen ostospostauksen teen!

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja tosi hyvä blogi sulla ! (: tsekkaa myös mun.:)
    http://alisanelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos!:) juu käyn kattomas:)

      Poista
  2. apua, miten ihania ruokakuvia, haha :-D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep tulee kova nälkä noita katellessa :'D

      Poista