tiistai 10. kesäkuuta 2014

SUMMER





IMG_9111Untitled-1IMG_9086IMG_9128
TOP FROM DUNNES STORES / SHORTS FROM MANGO / SHOES FROM SKOPUNKTEN

Täällä taas! Mulla on ollut hirveesti tekemistä viimeisten parin viikon ajan, joten tää blogi on jäänyt vähän taka-alalle. No nyt kuitenki oon palannu blogin pariin ja postailu jatkuu toivottavasti normaaliin tahtiin :-) Tosin perjantaina oon lähdössä Espanjaan viikoksi, enkä saa raahattua sinne tätä mun jäätävän kokoista pöytäkonetta mukaan, joten viikon tauko on taas tulossa... ja ei, en halua ottaa läppäriä mukaan koska niissä ei ole photoshoppia asennettuna ja haluan muokata kaikki kuvat kuitenkin sillä, vaativa kun oon :-D Mutta matkan jälkeen viimeistään postailu jatkuu taas normaaliin tahtiin!

Mun kesäloma on alkanu tosi mukavasti, ja kuviakin on kertynyt ihan mukavasti viimisen kuukauden sisällä, varsinkin kännykkään, joten oon aatellu tehdä postauksen niistä ja kertoa, että mitä oon kuluneen kuukauden aikana tehny. Tälleen alustavasti voisin kertoa, että oon ensinnäkin selvinnyt lukion ykkösvuoden viimeisestä koeviikosta ja sen lisäksi ehtinyt viettää päättäreitä, käynyt laivalla, viettänyt kaverin synttäreitä, pitänyt tyttöjeniltoja ja tietenkin maanut enemmän kun tarpeeksi auringossa! Mulla on muutenkin hirveesti postausideoita joten hiljaista täällä tuskin tulee olemaan! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti