perjantai 27. kesäkuuta 2014

SHOPPING



IMG_0227IMG_0191

Mulle on tullut tavaksi, että kun käydään Espanjassa yleensä n.4 kertaa vuodessa, niin säästän rahaa näiden matkojen välillä ja sitten matkalla mulla on lupa shoppailla mielin määrin! Tietty välillä mua Suomessakin puree shoppailukärpänen, mutta oon pystyny pitää itteni kurissa niin ettei lompakko ihan täysin tyhjää näytä matkalaukkuja pakatessa. Mutta siis tavallisen tapaan käytiin Marbellassa sijaitsevassa La Cañada -nimisessä kauppakeskuksessa, ja siellä jos jossain se lompakko viimeistään tyhjenee :-D La Cañadasta löytyy mm. mitä nyt ensimmäiseksi mieleen tulee niin Topshop ja Hollister, sekä tietenkin Mango, Berska, Stradivarius yms.. Eli jos ootte sattumoisin Espanjassa  lähellä Marbellaa, niin mä ainakin susittelisin edes käymään tuolla!

IMG_0155IMG_0080 IMG_0103

Espanjan matkalta on vieläkin vähän kuvia jäljellä, joten katsotaan jos vielä yhden postauksen saan väsättyä + tietty ostospostaus! Sen jälkeen palaan normaalien postausten pariin toivon mukaan :) Nyt kuitenkin voisin jättää mun höpöttelyt tähän ja laittaa itteni valmiiksi ja lähteä viettämään perjantaita ulos kun tuolla ei edes sada.... ainakaan vielä :-D

2 kommenttia: