tiistai 24. kesäkuuta 2014

¡ HOLA, AMIGOS !


IMG_9736
IMG_9600
IMG_9563a

Holaaa! Perjantai aamuna vähän ennen kello kahtatoista mä laskeuduin lentokoneella Tampereen lentokentälle, ja sieltä oli muutaman tunnin ajomatka takasin Turkuun. Heti kun mä pääsin kotiin kävin suihkussa, söin ja pakkasin laukun, jonka jälkeen suuntasin mun katseen kohti Nauvoa. Tää juhannus tuli vietettyä siis mukavasti rentoutuen kaverin mökillä! Ette arvaakkaan miten väsyny oon ollu viimepäivinä, koska oon koko viikonlopun ponnistellu muutaman tunnin yöunilla... oon niin onnellinen ettei mulla ole töitä, mun pää ei olis nimittäin enää jaksanu aikasia herätyksiä!

Mutta totaniin, puhun juhannuksesta ja laitan yli viikon vanhoja kuvia Espanjasta? ei ihan täsmää. Nää kuvat on siis otettu ihan matkan alussa, jolloin mentiin Fuengirolassa sijaitsevaan Miramar nimiseen kauppakeskukseen shoppailemaan. Sain kuin sainkin raahattua mun tädin kuvaamaan mua noille korkeille rappusille, ja hän sai kuullla oikeen kunnon saarnan siitä, miten saa kuvata ja miten ei missään nimessä saa :-D Tulikin siinä sitten mieleen, että olis paljon helpompaa jos vois vaan itse kuvata itteään ja olla mallina itselleen, vois ottaa just sellasii kuvii mitä haluis eikä tarvitsis valittaa kenellekkään muulle kuin itselleen :-D Ehkä tää mun älynväläys on viel jokupäivä mahdollinen.
  IMG_9735IMG_9713aIMG_9762IMG_9856

Näitä Espanja kuvia on tulossa sitten paljon lisää, ette siis pääse näistä ihan helpolla eroon!  Mulla on pyöriny mielessä myös sellanen ajatus, että voisin tehdä videopostauksen mun ostoksista! Ainut ongelma on se, etten kestä kuunnella mun omaa ääntä videolla, joten luultavasti mä kuvaan sen videon, mutta en sitten vaan pysty lisäämään sitä tänne.. :-D Mutta mitä mieltä te ootte tästä ideasta? Eli ostkokset videolla vai kuvilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti