torstai 12. kesäkuuta 2014

BABY BLUE



IMG_92956654IMG_9298-RecoveredIMG_9188-Recovered
SHIRT FROM H&M / SHORTS FROM CUBUS / SHOES FROM SPAIN

Mä oletin nukkuvani kesälomalla päivittäin kello kahteen päivällä, mutta eihän sellasia päiviä oo tässä parin viikon aikana kertyny kuin muutama. Tänäänkin joudun heräämään jo kello seitsemän, koska olin poikaystävällä yötä ja hänellä alko työt joten mäkin lähdin siinä sitten samalla kotiin, ja vaikka mun silmät tuntuu painavan 1000kg en kuitenkaan saa enää unta.. Positiivinen asia on, että mulla on nyt paljon aikaa tehdä tarvittavat asiat valmiiksi, sillä huomenna aamulla olis TAAS aikanen herätys tiedossa, koska mulla lähtee lentokone kahdeltatoista kohti Espanjaa <3

En haluu ottaa stressiä tästä blogista varsinkaan loman aikana, joten en lupaa että tulisin tänne päivittelmään, mut saatan kyllä tulla.  Ei mulla oikeestaan mitään muuta asiaa ollu, joten voisinki nyt alottaa ton pakkaamisen että pääsisin illalla aikasin nukkumaan..

4 kommenttia:

  1. vähän liikaa kuvia vaa ja ainoastaan sun omasta pärstästäs, heilahtaneita ja epätarkkojakin suurin osa.
    Kivaa kuitenkin että oot alkanut taas postaamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo huomasin itekkin että osa kuvista oli tosi heilahtaneita ja niitä oli todellakin liikaa, mutta poistin nyt osan!:)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia! Oot niiiiiin kaunis :-)

    VastaaPoista