keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

AT THE POOL





IMG_0322-PalautettuIMG_0310IMG_0358IMG_0326IMG_0336

Tuolla altaalla tuli matkan aikana loikoiltua helposti pari-kolme tuntia melkein päivittäin. Tulee hirveä ikävä Espanjan lämpöön näitä kuvia katellessa ja vertaillessa tohon Suomen säähän... Toivottavaasti saadaan se kesä tännekkin takasin!

Huomasittekin jo varmaan, että muutin vähän tän blogin ulkoasua. Mitäs tykkäätte? Mun mielestä on ihanaa saada muutosta vanhaan, siis ihan missä vaan asiassa! Oon myös aatellut muuttaa tässä jokupäivä mun huoneen järjestystä, koska mun rakas pöytäkone meni rikki ja tunsin tuskaa ihan sydämessä kun pakattiin sitä iskän kanssa pahvilaatikkoon takasin ja vietiin korjaukseen. Mun huone näyttää nyt niin tyhjältä ja rumalta ilman sitä :( Positiivinen asia on kuitenki se, että mun oli nyt pakko sit totutella tähän windowsin koneeseen ja koska tää on läppäri, niin voin ottaa myös mukaan matkalle yms. :-)

2 kommenttia:

  1. Vaau Anna, ihana kuva susta tossa sivussa ja perfect banneri, just like u<3

    - S

    VastaaPoista