lauantai 26. huhtikuuta 2014

WELCOME SUMMER









SHORTS FROM BLANCO / SHIRT FROM ZARA / SHEQUERED FROM H&M / SHOES FROM SKOPUNKTEN

Alkuviikosta ulkona oli ihanan lämmin ilma, ja sain vihdoin vedettyä shortsitkin jalkaan! Enää vähän päälle kuukausi kesäloman alkuun, ja oon enemmän kuin innoissani! Mua kyllä hirvittää vähän tää ajan kulu, sillä muistan viime kesän niinku eilisen, ja mitä vanhemmaksi tuun niin tuntuu että sitä nopeammin vuodet kuluu, pelottavaa...

 Mutta toi auringon paiste piristää oikeesti ihan hirveesti! Aamusin jaksan paljon virkeämpänä nousta, koska ei tarvitse herätä piipittävään herätyskelloon, vaan herään siihen kun aurinko alkaa paistaa mun huoneeseen. Tosin joka aamu oon heränny pienessä paniikissa, koska oon luullut että oon myöhässä koulusta, en oo nimittäin vielä tottunu että aurinko alkaa paistamaan jo kuuden aikaan :-D
Ja nyt aamusta puheen ollen, rakastan ylikaiken aamuja, jolloin voi loikoilla sängyssä pitkään, sen jälkeen käydä suihkussa ja syödä herkullinen aamupala rauhassa sekä lukea jotain lehteä! Tänään mulla oli just äsken kuvailemani aamu ja jokanen aamu vois olla samanlainen <3 Nyt mun olis kuitenkin aika mennä meikkaamaan ja lähteä poikaystävän luo! Pitäkää ihana lauantai ihanat :*

4 kommenttia: