keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

SOME TUMBLR PICS

Noniiin eli nyt vähän erilaista postausta, nimittäin tää on ehkä mun blogihistorian ensimmäinen postaus missä ei näy mua tai mun naamaa. Mutta siis kokosin pari kuvakollaasia, ja alhaalla on vielä linkki mun tumblriin:)

all the pics from my tumblr : http://annakatariiiina.tumblr.com

Niin ja mun terveellinen elämä on alkanu oiken mallikkaasti, lukuunottamatta tän päivän karkkiostoksia Hulluilta Päiviltä... :'D Käytiin kuitenkin kavereiden kanssa karkkiostoksien jälkeen yhdessä lenkillä, ja mun paikat oli muutenkin jo ihan kipeet maanantaisesta treenistä, joten on huomenna varmaan vielä kipeemmät! Ketään ei usko että pystyn muuttamaan mun elintapoja (oonhan mä aina ollu joka syö kaikkien karkit ja joka ei anna ruokaansa muille, hehe), mutta oikeestaan se antaa motivaatioo mulle, koska haluun näyttää kaikille et mä pystyn mihin vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti