maanantai 28. huhtikuuta 2014

RELAX





Päätin pyhittää eilisen päivän siivouspäiväksi, mutta lopulta siitä taisikin tulla enemmänkin "auringonottopäivä". Mun oli tarkotus siis siivota mun kaikki kaapit ja heittää vanhat roinat menemään. No enhän mä ehtiny edes yhtään kaappia avaamaan, sillä ulkona paistava aurinko sai mut vetäytymään bikinit päällä takapihalle. Makoilin sit siinä auringonpaisteessa niin kauan kunnes aurinko meni pilveen, jolloin rupesin treenaamaan siinä takapihalla :-D Uhreilu on aina ollu mulle jotenki vastenmielistä, mutta tolleen ulkona lämpimässä ja omassa rauhassa se oli itseasiassa aika kivaakin!

 Mua on kutienkin tässä viimepäivinä erityisen pahasti vaivannu yks kiusallinen asia, nimittäin siitepölyalleriga. Joka vuosi ennen kevättä mun äiti melkein päivittäin muistuttaa mua ottamaan allergialääkettä ennaltaehkäisyyn, ja mä aina hänelle raivoan että on muistuttanut asiasta jo miljoona kertaa ja että osaan itse hoitaa mun omat asiat. No enpä oo sitten kuitenkaan niitä lääkkeitä ottanut, ja nyt mä taas jälleen kerran saan kärsiä omasta tyhmyydestäni... olis pitäny kuunnella äitiä nimittäin kovin monikaan ei varmaan tiedä että käytän piilolinssejä, mutta ne yhdistettynä tähän allergiaan on jotain aivan järkyttävää! Jotenkin oudosti kaiken hyvän syöminen lievittää tätä mun tuskaa, ja sen takia oonkin jatkuvasti mässyttämässä milloinki suklaata milloinki karkkia.. :-D En pysty myöskään oikeen kävelemään ulkona, sillä mä tunnen oikeen miten siitepöly vilisee siinä mun silmien edessä ja pystyn just ja just pitämään silmiä auki. Harmittaa hirveesti koska ulkona on viimepäivinä ollut niin ihania ilmoja, mutta niiden mukana tulee myös tällänen harmillinen juttu ja haluaisin vaan tunkea naaman johonki raikkaaseen ja puhtaaseen ilmaan että mun silmät voisi taas hyvin :-( onko teillä muilla samanlaisia ongelmia kuin mulla? 

Piakkoin mun olis tarkotus lähteä Siirin luokse, mutta annan nyt ekana näiden silmien vähän levätä tän pitkän koulupäivän jälkeen ja vasta sitten änkeä piilarit takasin silmiin... ärsyttävää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti