sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

NEW SHOES




Thank god  koeviikko on ohi ja voi taas ottaa paljon rennommin, vaikka  tässä jaksossa aijon istua suu visusti kiinni tunneilla, sillä sain tosiaan kärsiä koeviikolla siitä, että olin tunneilla pälpättäny kavereiden kanssa.. onneksi mulla on nyt motivaatio opiskeluun ihan huipussaan, ja vaikka tää joidenkin mielestä kuullostaa hullulta, niin mä itseasias tykkään istua tunneilla ja oppia uutta :-D

 Lakkailen tällä hetkellä Siirin luona mun kynsiä, kun Siiri itse lähti Venlan kanssa lenkille ja mä en tietenkään tälläisenä laiskimuksena jaksanu lähteä mukaan.. En oo kuntoillu viimieisen kuukaden aikana hetkeäkään, ja päätinkin eilen että huomisesta lähtien rupeen taas liikkumaan, ennenkuin tää laiskuus rupeaa näkymään mun kropassa!
Perjantaina mulla tarttu mukaan keskustasta noi uudet kengät, mutta en oikeen osaa päättää pidänkö noista vain en. Mitä mieltä te ootte?

2 kommenttia: