lauantai 1. maaliskuuta 2014

Espanja

Holaa! Musta ei olekkaan kuulunut mitään melkein kahteen viikkoon, sillä kuten jo edellisessä postauksessa kerroin, lähettiin perheen kanssa viettämään hiihtolomaa Espanjan auringon alle. Hiihtolomat on nyt kuitenkin jo vietetty ja oon ehtinyt koulun penkilläkin istua jo neljä päivää, joten tossa vieressä mua odottaa kasa läksyjä..löytyykö ketään vapaaehtoista tekijää?

 Mutta nyt ennen muutamaa kuvaa voisin parilla sanalla kuvailla tätä matkaa, joka oli aivan ihana! Ajotus oli hyvä, koska olin todellakin loman tarpeessa, ja oli ihanaa päästä hetkeks eroon tästä kaikesta stressistä ja kiireestä täällä Suomessa. Rakastan matkustamista ylikaiken (kukapa ei?) ja mun on aivan pakko vielä tulevaisuudessa lähteä vaihtoon sekä myös mahdollisesti muuttaa asumaan ulkomaille! Mutta nyt höpöttelyt sikseen, sillä on kuvien vuoro puhua:

  IMG_6082IMG_6233IMG_6172IMG_6074IMG_6096IMG_6194IMG_6047IMG_6192Untitled-4IMG_6119IMG_6251IMG_6021
Tuli vielä mieleen, että olisitteko kiinnostuneita mun ostoksista? Ajattelin että voisin tässä lähiaikoina väsätä jonkinlaisen postauksen/videon, jos vaan aika ja motivaatio riittää kuvaamaan noita kaikkia vaatteita :-)

KISSES<3

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia :) ostospostaus oli kiva !

    VastaaPoista
  2. Joo, ehdottomasti ostoksista postausta ! :)
    Ja missäpäin Espanjaa olitte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu teen ja oltiin Fuengirolassa mutta monet noista kuvista on otettu Marbellasta kun käytiin siellä :)

      Poista
  3. Aivan mahtavia kuvia!! :) itekin oon haaveillu Espanjaan lähtemisestä ja nyt ainaki näiden kuvien jälkeen aion mennä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!!:) ja joo mä suosittelen lämpimästi Espanjaan matkustamista, ihana paikka!

      Poista