maanantai 31. maaliskuuta 2014

EVERYDAY MAKEUP & HAIR


Tänään mulla oli matikankoe, enkä ollut ehtinyt valmistaututua siihen ollenkaan, joten paperi jäi tyhjäks ja meen suoraan uusintaan:-D Lähin kokeesta ensimmäisenä ja olinki siks jo yhdentoista aikaan kotona (yleensä oon siis melkein viiminen kokeessa joten tää oli uutta mulle ) Mulla riitti siis hyvin aikaa ottaa videota mun jokapäiväisestä meikistä! Oli tosin vähän outoa lähteä kouluun ilman meikkiä ja tulla takasin ja meikata vaikka tuun istumaan koko loppupäivän kotona.. :-D



DAY CREAM: Lumene LAB
EYE CREAM: Sebamed Q10 Age Defence Lifting
 and to dark circles Garnier Roll-on
FOUNDATION: Lumene CC Color Correcting cream 
POWDER: l'oreal paris mattifying minerals 
BRONZING POWDER: NYC sun 'n' bronze 
MASCARA: Sensai 38C
LIP BALM: Baby Lips cherry me

4 kommenttia:

  1. ois ollu kiva jos olisit näyttäny vähä paremmin noi sun tuotteen mitä käytit :) mut täkin tosi kiva ja kaunis olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! ja joo tajusin itekki jälkeenpäin että olisi pitänyt näyttää, mutta laitoin nyt tohon alemmas tuotteiden nimet kuitenki :)

      Poista